Vítězové posledního ročníku StarDance se přidali k řadě známých osobností, které navrhly módní kolekci pro KlokArt, jejíž výtěžek jde na pomoc dětem v Klokánku.
Herec Oskar Hes a profesionální tanečnice Kateřina Bartuněk Hrstková si ve 13. ročníku StarDance vytančili vítězství. Diváky si získali svým tanečním uměním, kreativitou, vtipem i emocemi. Teď se spojili s charitativním projektem Fondu ohrožených dětí KlokArt, který stojí na principu solidarity a dobrosrdečnosti. Známí zpěváci, herci, výtvarníci nebo třeba sportovci navrhují kolekce oblečení, doplňků či předmětů do domácnosti a kompletní výtěžek z prodeje pak putuje na účet FOD, který se stará o týrané a zanedbávané děti. Všichni se na vzniku charitativního merche podílejí bez nároku na honorář a nic se neinvestuje ani do marketingu, aby byl výtěžek kolekcí co nejvyšší.
V minulosti vlastní kolekce vytvořily třeba sestry Geislerovy, gastro blogger Lukáš Hejlík, youtuber Janek Rubeš, zpěvák Dan Bárta ve spojení s rapperem a výtvarníkem Vladimírem 518 nebo ilustrátorka Léna Brauner společně s DJkou IM Cyber.

Oskar Hes s Kateřinou Bartůněk Hrstkovou připravili čepice ve dvou barvách a černé batohy s logem, v němž se skrývají jejich iniciály O a K. Návrh pochází od designéra Jonatana Kuny z grafického Studia Najbrt. Písmena mají symbolizovat i přání, aby se všechny děti doma cítily O.K. Stylové batohy s objemem 15 litrů se zapínáním na magnet vyrobila evropská udržitelná značka BagBase, čepice jsou od firmy Stanley Stella, která pracuje výhradně s organickou bavlnou s certifikátem GOTS a recyklovanými materiály.

„Přijde mi, že je ta kolekce slušivá. Není to jenom merch, ale věc, kterou si na sebe rádi vezmete a lidi se vás zeptají, co to je, to je pěkná značka, pěkný design,“ říká Oskar. „Kolekce není určená pro jednu věkovou kategorii, ale měla by oslovit hlavně mladé lidi, aby se o Klokánku dozvěděli víc, protože třeba v mojí bublině se o tom moc nemluví, neví a mělo by,“ dodává.

Kolekci doplnili přírodní svíčkou s vůní skořice a citrusů Hořím pro tanec, která pochází z dílny „zapálených alchymistek“ stojících za udržitelnou českou značkou Zelená svíčka. „Svíčku jsme vybrali, protože symbolizuje Vánoce a finále StarDance se točilo před Vánocemi. A zároveň oheň, hoření pro tanec, protože jsme opravdu byli do toho projektu úplně plně ponoření, zapálení. Je v tom zajímavá symbolika ‒ když člověk něco dělá, měl by pro to opravdu doslova hořet. Věci nejdou dělat napůl, musíš pro to prostě chtít hořet, dělat maximum. Protože když to děláš napůl, tak jsi průměrnej,“ uvádějí tanečníci.