Středa, 27 září, 2023
spot_img

Gwyneth Paltrow i Rihanna: Celebrity a jejich kosmetika šetrná k pleti i přírodě

Slavné osobnosti mají vlastní beauty značky, které nejsou jen líbivé, ale překvapí kvalitou a někdy i cenou. A co víc, nabízejí veganské a netoxické složení.

Gwyneth Paltrow: Goop

Jedna z prvních celebrit, která vzala clean beauty do vlastních rukou. Když Gwyneth v roce 2008 svoji značku Goop zakládala, určitě netušila, že se prvních pár kusů péče o pleť časem rozroste na impérium nabízející nejen kosmetiku, ale i módu, jídlo nebo třeba sexuální hračky. Dnes je její holistická značka stálicí na trhu, herečka publikum zaujala i pravidelnými podcasty nebo originálními tipy na cestování po celém světě.

Gwen Stefani: GXVE

Ještě před rozjezdem kapely No Doubt se v devadesátých letech živila jako vizážistka a prodavačka make-upu, vlastní kosmetická značka byl Gwenin dlouholetý sen. A protože na dobré věci se čeká, zpěvačka uvedla svoji plnou řadu kosmetiky od make-upu přes stíny, tužky na obočí a samozřejmě rtěnky až v roce 2022. Asi málokdo si umí představit Gwen Stefani bez výrazně nalíčených rtů, ohledně odstínu ale dělala vždy tajnosti. Nyní si její oblíbené barvy konečně můžete dopřát, a to hned ve třech různých provedeních. Vše je vyrobeno zodpovědně, vegansky, bez testování na zvířatech. Rtěnky, stíny i tužky na obočí jsou navíc doplnitelné. Perfektní tah.

Pharrell Williams: Humanrace

Pokud jste se někdy podívali Pharrellu Williamsovi pozorněji do tváře, možná jste si všimli, že má bezchybnou pleť i bez photoshopu. A tak není divu, že do svého portfolia na web Humanrace, kde prodává tenisky, oblečení, ale třeba i keramiku, v roce 2020 přidal svůj stejnojmenný brand na tělovou a pleťovou kosmetiku. Jeho produkty na první pohled zaujmou minimalistickým, sytě zeleným balením. Značka nabízí receptury bez mýdla a rostlinných barviv, obaly jsou vyráběny z recyklovaného papíru. Péči si pochvalují jak muži, tak ženy, což nás ve WHAT moc nepřekvapuje. Na cokoliv Pharrell Williams sáhne, mění se ve zlato, v tomto případě v to zelené.

Miranda Kerr: Kora Organics

Bývalý andílek Victoria’s Secret rozhodně nezahálí. Miranda Kerr ví, co znamená podnikat udržitelně, trvale a hlavně úspěšně. V roce 2009 založila společnost Kora Organics zaměřenou na veganské, netoxické produkty, které nejsou testovány na zvířatech. Úspěšně se prodávají už v třiceti zemích. Topmodelka a bývalá manželka Orlanda Blooma vsadila na univerzálnost i funkčnost produktů. Ženy po celém světě si nejvíce pochvalují rozjasňovač Quartz Luminizer, který byl v jednu dobu beznadějně vyprodaný.

Selena Gomez: Rare

Přestaňte se srovnávat s ostatními a buďte víc sami sebou, tak zní motto Rare Beauty. Jde o poměrně mladý brand, který založila pop star a jedna z nejsledovanějších hvězd na Instagramu (přes 408 mil. sledujících) Selena Gomez. Ta se mnohokrát svěřila s tím, že ji trápilo nízké sebevědomí. Na tom, aby důvěřovala sama sobě, prý musí neustále pracovat, značka proto klade důraz na duševní zdraví. Úspěchy se dostavily rychle, a nemalé. Zpěvačce se povedlo zkombinovat krásný design obalů s perfektními odstíny make-upů, pudrů i rtěnek, které skvěle drží, a tak je doporučují i vizážisté. Značka je plně veganská a cenová dostupnost potěší zákazníky s menším budgetem.

Jessica Alba: Honest Beauty

Když herečka v roce 2012 zakládala značku Honest, bylo to dle jejích slov z nutnosti. Nenašla totiž žádnou netoxickou, ekologickou pleťovou péči, která by byla vhodná jak pro ni samotnou, tak pro její děti. O více než deset let později se značka Honest prodává po celém světě a je oblíbená pro své bezpečné složení a účinnost, samozřejmostí je netestování na zvířatech, produkty okouzlí i krásným designem. Značka se řídí vlastním seznamem zásad a principů nazvaným Honest Standard a ceny se drží na zlaté střední cestě. Důvěryhodné a sympatické.

Rihanna: Fenty Beauty

Fenty Beauty trhá rekordy. Poměr cena/výkon je mimořádný: perfektně držící dekorativní kosmetika v sexy obalech za přijatelné ceny zaujala po celém světě. Když k tomu připočteme obrovskou mediální masáž při zpěvaččině vystoupení na Superbowlu, není divu, že dlouhodobě jde o kosmetický bestseller. Co se týče udržitelnosti, značka se tzv. na zelenou teprve učí chodit, na druhou stranu to nejsou žádné malé krůčky. Barbadoská zpěvačka postupně nahrazuje produkty veganskými, vše je baleno ve 3 R (Reduce, Reuse, Recycle). Dobrý příklad toho, že i zajeté koleje se dají překopat. Jen tak dál.

Alicia Keys: Keys Soulcare

Možná si pamatujete, jak zpěvačka a autorka nesmrtelného hitu New York vystoupila na červeném koberci bez make-upu. Vymezila se tím proti ideálu krásy podporujícího ženy v nošení nepřirozeného líčení, se kterým vypadají jako kopie panenek Barbie. Zpěvaččina značka Keys Soulcare poukazuje na starodávné rituály krásy a zaměřuje se na kosmetiku s přesahem, která se kompletně postará o tělo, mysl i ducha. Čistě přírodní produkty neobsahují chemické látky jako parabeny nebo sulfáty a byly vyvinuty ve spolupráci s certifikovanými dermatology. Pod drobnohledem je i výroba, Keys Soulcare používá továrnu s certifikací Fair Trade Certified™, mají certifikaci Leaping Bunny a PETA. Na stránkách značky naleznete inspirativní tipy na pleťové rituály, ale i na odpočinek. Otestováno – zrelaxováno.

Vychází 2. října

Lékařka Lucie Kalinová: Během života je velmi důležité chopit se všech...

Dream gap by se dal doslovně přeložit jako „propast mezi sny a realitou“. Představujeme vám tři výjimečné ženy, které nikdy nepřestaly věřit tomu, že...

L’Oréal vyvíjí inovativní lahvičky z rostlinných vláken

Do obalových řešení bez škodlivých vlivů na životnímu prostředí se naplno pustila společnost L’Oréal, která se už nějakou dobu zaměřuje i na výrobu k...

Udržitelné diáře papelote oslavují krásu přírody

Pokud se snažíme žít udržitelně, neměli bychom své rozhodnutí zapomínat promítnout ani do těch nejmenších detailů. Třeba zápisníků.  Vyzkoušejte...

Britská značka oslnila veřejnost reklamou na spodní prádlo s “reálnými ženami”. Mají strie, celulitidu i kila navíc

Nedokonalosti už není potřeba maskovat. Na britský maloobchodní řetězec Marks & Spencer se totiž snesla vlna chvály a uznání...

Golfistka Klára Spilková: V kabelce si stále nosím vlastní příbor

Se známou profesionální golfistkou Klárou Spilkovou jsme si během jedné z jejích velmi cenných volných chvílí popovídali o životě,...
Zavří­t reklamu