Až do konce září můžete nominovat osobnosti nebo týmy za výjimečné působení na sociálních sítích. Anketa Czech Social Awards ve svém 11. ročníku rozšiřuje počet kategorií a zaměří se více na komerční sféru. Vyzdvihne aplikace, startupy nebo vydařené marketingové kampaně.
V uplynulých jedenácti letech se online prostor dynamicky proměnil a sociální sítě nabraly na významu. Proto se proměňuje i anketa Czech Social Awards, která v roce 2013 začínala pod názvem Blogerka roku. V letošním ročníku se výrazně rozšířil celkový počet kategorií a nově se budou oceňovat i komerční počiny v digitálním prostoru.
Veřejnost může do 30. září navrhovat nominace v kategoriích Osobnost, Digitální tvůrce, Podcast nebo Projekt – tato sekce je určená pro inspirativní projekty ze sociální oblasti, ekologie či třeba charity, které měly pozitivní dopad na společnost. Nová kategorie Média si všímá práce českých médií na sociálních sítích. Kategorie Veřejná správa ocení moderní instituce, které si osvojily digitální nástroje k šíření informací a ke komunikaci s veřejností a mohou být inspirací pro další veřejné instituce. Další novinkou je pak kategorie Generace Z, jež se zaměřuje na mladé tvůrce.
Hlavní změnou oproti předešlým ročníkům ankety je pak zařazení komerční sekce, v níž jsou nominace zpoplatněny. Ceny se budou udílet v kategoriích Značka, Startup, Influencer marketing, Firemní podcast, Aplikace, Kampaň, Video a Agentura.
Porota složená z předních odborníků z akademického prostředí společně s profesionály z marketingu, médií, neziskových organizací a mediálních agentur poté z nominací ve všech kategoriích vybere pětice finalistů, které oznámí 21. října. Vítězové, kteří vzejdou z následného veřejného hlasování, budou vyhlášeni na slavnostním večeru v Praze 28. listopadu, jehož moderátorkou bude již tradičně Zorka Hejdová.