Středa, 24 února, 2021

Od designu nábytku k oblečení

Jaká je kolekce pánského oblečení, kterou navrhli dva věhlasní produktoví designéři Jasper Morrison a Jaime Hayon? Elegantní, odvážná i hravá.

K nebývalému kroku se přiměli dva mezinárodně uznávaní produktoví designéři – Brit Jasper Morrison a Španěl Jaime Hayon. Společně totiž založili pánskou módní značku Jijibaba, jejíž první kolekci tvoří 38 základních modelů.
Hayon přispěl svými typickými geometrickými a hravými motivy, Morrison se držel svého charakteristického super-normálního stylu, jenž prosazuje také v nábytkovém designu.
„Chtěli jsme navrhnout oblečení, které bychom sami rádi nosili. Jedná se hlavně o praktické kousky s individuálním vzhledem. Řekli jsme si, proč bychom nemohli být prvními průmyslovými návrháři, kteří budou tvořit také oděvy. Do budoucna počítáme s tím, že do dalších kolekcí Jijibaba budou přispívat také naši další kolegové,“ vyjádřili se.

www.jijibaba.xyz

Objevil se další odvážný návrh na rekonstrukci Notre-Dame. Jak by mohla...

Skleník, park nebo třeba luxusní byt. To jsou jedny z mnoha nápadů, jak by mohla vypadat slavná katedrála Notre-Dame po rekonstrukci. Přesto, že se...

BackYard: Když má umění nápad i duši

Na Kozím plácku, v srdci Prahy, září na jedné z budov neony s nápisem BACKYARD design concept store. Za zelenými dveřmi jinak vcelku přehlédnutelného...

Vojtěch Dyk: Vlivem stydlivosti jsem si nedokázal představit, že by moje témata někoho zajímala

Jak naznačují nejnovější výzkumné poznatky, proces buněčné obnovy je do značné míry ovlivňován nejen tím, co děláme, ale i...

Zachraňte restaurace: skočte si pro jídlo s sebou

Následující dny a týdny mohou být pro českou gastronomii likvidační. Už teď některé restaurace zcela uzavřely svůj provoz, ostatní...

Jizvy, strie a kila navíc. Mothercare v kampani svlékl ženy po porodu

Britská společnost Mothercare specializující se na těhotenské výrobky a dětské zboží se rozhodla konečně prolomit tabu. Spustila totiž novou...
Zavří­t reklamu