Čtvrtek, 2 února, 2023
spot_img

Světové módní značky ve válce s pandemií. Šijí roušky a vyrábí dezinfekce

Že se v těžkých chvílích dokáže veřejnost spojit, pomáhat si a projevit solidaritu i vstřícnost jsme už měli šanci vidět snad ve všech zemích zasažených koronavirem. Výjimkou nejsou ani velké oděvní značky jako Gucci, Prada, Balenciaga nebo Dior, jež ve svých fabrikách vyrábí dezinfekce nebo šijí roušky. Do války s pandemií se nyní připojila i velká část australských módních gigantů. A jak plánují pomoci?

Populární australské módní firmy chtějí zužitkovat své zkušenosti s výrobou a poskytnou prostředky i zázemí ve snaze zastavit šíření koronaviru. Zástupci značky Nobody Denim se například nedávno sešli s představiteli vlády a vedli s nimi diskusi o přeměně své továrny na výrobnu roušek a ochranných obleků. Spoluzakladatel společnosti, která nabízí především džínové oblečení, John Condilis se pro australské News.com vyjádřil, že by Nobody Denim byli schopni vyrábět dvanáct tisíc kusů roušek a až pět tisíc ochranných lékařských plášťů týdně. V současné době vyrábí asi tři tisíce párů džínových kalhot za stejný časový úsek. Zaměstnanci společnosti už prý dokonce vyvinuli prototypy ochranných masek, které by poté mohly být rovnou dodávány nemocnicím a lékařským střediskům.

Mluvčí Cue, jednoho z největších výrobců módy v Austrálii, pak zase uvedl, že v těchto chvílích zkoumá způsoby, jak využít své konstrukční a výrobní zdroje na pomoc s nedostatkem roušek a pomoc slíbila také zakladatelka Studia Amelia – Emily Inglis. Ta se společně s místními dodavateli hodlá domluvit na výrobě roušek ze zbytkové textilie, jež by byla stejně zničena.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Gucci (@gucci),


Do boje s žalostným nedostatkem ochranných pomůcek se už pustily značky, jako jsou například Zara, Prada, Balenciaga, Gucci nebo Saint Laurent. Právě Prada slíbila, že do 6. dubna vyrobí 110 000 roušek. Gucci se jich zavázal v příštích týdnech dodat rovnou milion. Dezinfekční prostředky na ruce vyrábí například i Společnost L´Oréal a koncern LVMH přislíbil výrobu 40 milionů roušek, přičemž dokonce převedl tři ze svých parfémových závodů na výrobu dezinfekcí.

Roční předplatné + dárek

Předplaťte si WHAT a my vám darujeme kousek té nejčistší přírody. Díky biOrganica.cz si užijete hýčkání aktivizující super-food maskou nebo pečující čokoládovou maskou z dílny britské 100% bio značky Inlight.

Vychází 31. ledna

S výukou finanční gramotnosti je třeba začít od útlého věku, tvrdí...

Ačkoli si české děti podle průzkumů finanční gramotnosti nestojí špatně, není rozhodně výjimkou, že žáci základních škol netuší, jakou hodnotu mají předměty, které vlastní,...

Stane se čím dál obvyklejším, že člověk bude zároveň třeba učitelem,...

Vybrat si školu, vystudovat, zvolit si povolání a tomu se pak věnovat celý život. Vypadá to, že podobný lineární model, jak přistupovat k práci,...

Cestování je už dnes určitý status, kterým se lidé potřebují chlubit na sociálních sítích, říká zpěvák Albert Černý

 Talentovaný zpěvák Albert Černý, který už za svou kariéru posbíral několik Cen Anděl i srdcí fanynek, nám prozradil, co...

Musím tu být pro Natálku co nejdéle, říká nemocná máma předčasně narozené dcery

Preeklampsie. Strašák těhotných žen. Ačkoli jde o problém, který může mít fatální následky pro mámu i dítě, často se o něm těhotné ženy dozvídají, až když je pozdě. Tak jako maminka šestileté Natálky, která se potýká s vážnými problémy.

Celebrity v šatech z druhé ruky. Ceny BAFTA ovládla udržitelnost

Udržitelná móda. Přesně takový dress code byl předepsaný pro smetánku, která dorazila na předávání Cen britské filmové a televizní...
Vychází 31. ledna
Zavří­t reklamu