Čtvrtek, 26 května, 2022
spot_img

Značka Gucci si pro novou kampaň vybrala modelku s Downovým syndromem. A sklízí nečekané ohlasy

Že hvězdou kampaní a přehlídek světoznámých značek nemusí být jen klasické krásky, jsme už mohli vidět například na show Victoria’s Secret, kde se po mole proháněly plus size nebo transgender manekýny. Myšlenku, že krása je všude a existuje v každém člověku, se nyní rozhodl dokázat i světový módní gigant Gucci, když si pro svou beauty kampaň vybral dívku s Downovým syndromem.

Není to tak dávno, co dívka s Downovým syndromem Sofíe Jirau uchvátila New York Fashion Week. Nyní se štěstí usmálo i na další netradiční modelku. Italská mutace Vogue totiž před pár dny uvedla on-line kampaň Gucci Beauty, v níž se objevila právě dospívající mladá slečna se stejným postižením. Fotograf David PD Hyde, který byl pro projekt vybrán během konkurzu na Instagramu s tématem “Nekonvenční krása”, si kladl za cíl ukázat, že krása je všude a existuje v každém člověku.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Gucci Beauty Official (@guccibeauty),

Downův syndrom není překážkou

Osmnáctiletou sympaťačku Ellie Goldstein z Essexu zastupuje talentová agentura Zebedee Management, která byla vytvořena za účelem zvýšení obsazování do médií takových lidí, kteří jimi byli doposud opomíjeni. V kampani, která vzbudila v módním světě pozdvižení, předvádí Ellie řasenku, jež má podle slov kreativního ředitele Gucci také silné poselství. „Navrhl jsem řasenku pro autentickou osobu, která pomocí make-upu vypráví příběh své vlastní svobody a cesty za ní. Název L’Obscur jsme pak zvolili, protože toto slovo nám evokuje kouzlo a tajemství,“ řekl Alessandro Michele pro Independent.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Ellie (@elliejg16_zebedeemodel),

Přestože módní svět bývá často krutý a co se týká představ o kráse dost striktní, rozhodnutí značky Gucci sklízí úspěchy na všech frontách. Například agentura zastupující mladou modelku uvedla, že instagramový post s Ellie Goldstein získal rekordní počet “lajků”. Také komentáře pod obrázky na všech profilech, kde byl snímek uveřejněn, se drží v pozitivním a obdivném duchu. Kromě Ellie Goldstein pak byli v kampani zachyceni třeba také modelové Jahmal Baptiste nebo Ruoyi Yi.

 

Roční předplatné + dárek

Předplaťte si WHAT a my vám darujeme kousek té nejčistší přírody. Díky biOrganica.cz si užijete hýčkání aktivizující super-food maskou nebo pečující čokoládovou maskou z dílny britské 100% bio značky Inlight.

Lékařka Lucie Kalinová: Během života je velmi důležité chopit se všech...

Dream gap by se dal doslovně přeložit jako „propast mezi sny a realitou“. Představujeme vám tři výjimečné ženy, které nikdy nepřestaly věřit tomu, že...
Tvář Pantene 2019

Tváří Pantene se stala roční hvězda Instagramu

Pantene si jako tvář pro japonské spotřebitele svých produktů zvolilo roční, extrémně vlasatou holčičku. Ten, kdo byl tedy až do dnešního dne přesvědčený, že zářit...

Organický šampon Duetto: Hýčká domácí mazlíčky i jejich majitele

Nezapomínejte na nekončící mezisváteční návštěvy připravit také své mazlíčky. A to rovnou organickým a eticky zpracovaným šamponem s biodynamickým...

Designérka Lucia Jamrichová: Nahota mi nevadí, pokud je krásná

Talentovaná designérka Lucia Jamrichová si před lety v Německu vzala do hlavy, že bude vyrábět kabelky. Nejprve úspěšně vrátila...

Módní průmysl potřebuje revoluci – cirkularitu. Jaká jsou její pravidla?

Než roztočíte výplatu ve všudypřítomných výprodejích, na chvilku se zastavte. Kolik toho vlastně potřebujete? Jak dlouhý bude životní proces...
Zavří­t reklamu