Pondělí, 3 srpna, 2020

Značka Gucci si pro novou kampaň vybrala modelku s Downovým syndromem. A sklízí nečekané ohlasy

Že hvězdou kampaní a přehlídek světoznámých značek nemusí být jen klasické krásky, jsme už mohli vidět například na show Victoria’s Secret, kde se po mole proháněly plus size nebo transgender manekýny. Myšlenku, že krása je všude a existuje v každém člověku, se nyní rozhodl dokázat i světový módní gigant Gucci, když si pro svou beauty kampaň vybral dívku s Downovým syndromem.

Není to tak dávno, co dívka s Downovým syndromem Sofíe Jirau uchvátila New York Fashion Week. Nyní se štěstí usmálo i na další netradiční modelku. Italská mutace Vogue totiž před pár dny uvedla on-line kampaň Gucci Beauty, v níž se objevila právě dospívající mladá slečna se stejným postižením. Fotograf David PD Hyde, který byl pro projekt vybrán během konkurzu na Instagramu s tématem “Nekonvenční krása”, si kladl za cíl ukázat, že krása je všude a existuje v každém člověku.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Gucci Beauty Official (@guccibeauty),

Downův syndrom není překážkou

Osmnáctiletou sympaťačku Ellie Goldstein z Essexu zastupuje talentová agentura Zebedee Management, která byla vytvořena za účelem zvýšení obsazování do médií takových lidí, kteří jimi byli doposud opomíjeni. V kampani, která vzbudila v módním světě pozdvižení, předvádí Ellie řasenku, jež má podle slov kreativního ředitele Gucci také silné poselství. „Navrhl jsem řasenku pro autentickou osobu, která pomocí make-upu vypráví příběh své vlastní svobody a cesty za ní. Název L’Obscur jsme pak zvolili, protože toto slovo nám evokuje kouzlo a tajemství,“ řekl Alessandro Michele pro Independent.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Ellie (@elliejg16_zebedeemodel),

Přestože módní svět bývá často krutý a co se týká představ o kráse dost striktní, rozhodnutí značky Gucci sklízí úspěchy na všech frontách. Například agentura zastupující mladou modelku uvedla, že instagramový post s Ellie Goldstein získal rekordní počet “lajků”. Také komentáře pod obrázky na všech profilech, kde byl snímek uveřejněn, se drží v pozitivním a obdivném duchu. Kromě Ellie Goldstein pak byli v kampani zachyceni třeba také modelové Jahmal Baptiste nebo Ruoyi Yi.

 

The new Volvo XC60

Volvo XC60: Láska na první pohled, nebo postupné zamilovávání?

Do redakce se nám dostalo na zkoušku Volvo XC60 B4 mild-hybrid. A tak jsme si řekli, že testování pojmeme trošku jinak. A to z...

Balení z korku a krabička z trávy. Propadněte kouzlu přírodních balzámů...

Zabalte své rty do balzámů,  které nejen nádherně voní, ale mají i stoprocentně přírodní složení. Například ty od značky Kneipp jsou navíc také v...
Čtyři cesty k sobě

Čtyři cesty k sobě

Umělá inteligence od Google pomáhá s ochranou zvířat

Rozpoznat prakticky okamžitě stovky druhů živočichů ukrytých hluboko v pralesích, sdílet statisíce fotografií a pomáhat tím se vzděláváním veřejnosti ...

V italské vesničce se odpadky mění na působivé modely

Frasso Sabino je malebná italská vesnička, v níž se většina obyvatel nadchla pro vyrábění oblečení a doplňků z odpadků...

Longchamp předvedl kolekci inspirovanou dílem umělkyně Judy Chicago

Na newyorském fashion weeku  Maison Longchamp  již potřetí předvedl svou novou kolekci, tentokrát jaro/léto 2020, jejímž hlavním...
Zavří­t reklamu