Pondělí, 6 února, 2023
spot_img

Milujte a šetřete oceány se značkou Biotherm

Francouzská značka Biotherm se stala hlavním výkonným partnerem Oceánografického institutu v Monaku, který provozuje Nadace monackého knížete Alberta I. Finanční podpora, kterou Biotherm institutu poskytne, přispěje zejména k podpoře akcí na ochranu oceánů a ke zvyšování povědomí o současné situaci.

Značka Biotherm vznikla v Monaku, ale její původ nalezneme ve francouzských Pyrenejích. Právě v tamějších termálních pramenech objevili odborníci Biothermu v čele s jednou ze zakladatelek značky, biochemičkou Jeannine Marissal, probiotickou složku Life PlanktonTM. Ta se také od roku 1952, tedy od vzniku značky dodnes objevuje v jejích produktech. Původně měl Biotherm své špičkové výzkumné centrum v Monaku – i proto se navázané partnerství dá považovat za částečný návrat do Monaka.

V současné době vyrábí Biotherm své produkty na severu Francie a navazuje na výzkum právě Jeannine Marissal. Čerpá tak z desítek let zkušeností v oblasti biotechnologií a navrhuje produkty péče o pleť pro ekologicky uvědomělou generaci.

Oceánografický institut v Monaku

Institut byl založen v roce 1906 knížetem Albertem I. Jeho posláním je především podporovat poznávání, ochranu a také lásku k oceánům. Sdružují se díky němu vědecké, politické, hospodářské a další veřejné subjekty, které se věnují udržitelnému využívání oceánů a také ochraně tamních ekosystémů. Zároveň je jeho snahou iniciovat výzvu, kterou je nutné řešit okamžitě, jelikož na ní závisí zdraví našich oceánů – a tou je změna klimatu. Další informace o Oceánografickém institutu naleznete na www.oceano.org.

Partnerství založené na lásce k oceánu

Partnerství s Biotherm je pro Oceánografický institut velice přínosné. Jak uvedl jeho generální ředitel Roberto Calgano, díky této podpoře bude moci Institut přistoupit k akci a podpořit pozitivní dialog s návštěvníky, vědci a politickými subjekty.

Společně mají partneři mnoho plánů, které by měly přispět nejen k poznávání oceánů, ale také prohlubování povědomí o jejich alarmujícím stavu. Zároveň je jejich cílem zaměřit se na udržitelnost, která se k problematice pojí. Své platformy pak chtějí využít například k pořádání klíčových akcí, jako je například Monacký týden oceánů nebo Den světových oceánů. Důraz bude kladen také na zachování důležitého kulturního dědictví, kterým jsou například sbírky Oceánografického institutu umístěné v Monaku a v Paříži. Kromě toho spolupráce napomůže také vzdělávání – plánem je v Monaku přivítat každý rok přes 10 000 dětí v rámci vzdělávacích programů či práce na digitálním vyprávění příběhů. Monacký oceánografický institut by tak díky podpoře značky Biotherm mohl přivítat více než 650 000 návštěvníků ročně.

Foto: Biotherm

Závazek udržitelnosti

Spojení značky Biotherm a Oceánografického institutu není náhodné, Biotherm se přidal k tzv. Blue Beauty koncepci, která představuje holistický pohled na kosmetiku. To znamená, že se zaměřuje na celý životní cyklus kosmetického produktu – včetně jeho balení či způsobů, jakým se aplikuje. Snahou Blue Beauty je omezení dopadu tohoto životního cyklu produktu na oceány a vodu obecně. Zdůrazňuje se také role oběhového hospodářství, které může minimalizovat dopad tohoto průmyslu na naši planetu.

Od roku 2012 se pak se značkou Biotherm pojí slovní spojení Water Lovers, které označuje její ekologický závazek s cílem dosažení větší udržitelnosti pro lepší budoucnost oceánů. To zahrnuje snahu o používání obnovitelných ingrediencí, sledování dopadu receptur na oceán, více udržitelných obalů a zároveň důraz na partnerství pro ochranu oceánů, kdy značka spolupracuje s nevládními organizacemi a odborníky, kteří se problematikou zabývají. Od roku 2019 jsou pak všechny nové receptury značky Biotherm v souladu s Chartou receptur Water Lovers.

Značka se také například zavázala, že do roku 2030 bude 100 % jejích výrobků navrhováno s ohledem na vodní systémy a ekologii a 95 % složek obsažených v produktech bude získáváno ekologickým způsobem. Podobné plány má Biotherm i s obaly, které využívá pro své produkty. Zavázala se snížit spotřebu plastů, místo nich se zaměří na udržitelné alternativy. Navíc, nové plasty, které využívá, bude získávat nefosilně. Více informací o závazku udržitelnosti se dozvíte na https://www.biothermwaterlovers.com. #BeAWaterLover

Vychází 31. ledna

Lékařka Lucie Kalinová: Během života je velmi důležité chopit se všech...

Dream gap by se dal doslovně přeložit jako „propast mezi sny a realitou“. Představujeme vám tři výjimečné ženy, které nikdy nepřestaly věřit tomu, že...

Co dělat, když duše potřebuje pomoci?

Současná doba duševnímu zdraví příliš neprospívá. Stres a věčný spěch pro nás byly běžnou součástí života už několik let, pandemie koronaviru ale téma dostala...

Když jí bylo zdravotně nejhůř, rozhodla se přejít Pacifickou hřebenovku. Věřila, že jí to pomůže.

Pomáhala v ulicích Bejrútu po explozi i na Moravě po tornádu. Přešla Pacifickou hřebenovku, vystoupala na Kilimandžáro. To je dost pro zdravého člověka. Monika Benešová má však vážné onemocnění střev.

Rudo před očima: Co ještě nevíte o rtěnce ikonické barvy?

Rudá barva je odjakživa symbolem vášně, svůdnosti i elegance a v davu je téměř nepřehlédnutelná. Rudá rtěnka, jako základní...

Velká vánoční soutěž startuje a my rozdáváme dárky pro vás a vaše blízké. Začínáme se značkou Clarins

V redakci jsme pro vás upekli Whatnočku ze 12 pramenů a rozdáváme hodnotné balíčky. Od 6. do 18. 12....
Zavří­t reklamu