Pátek, 21 ledna, 2022
spot_img

Britská značka oslnila veřejnost reklamou na spodní prádlo s “reálnými ženami”. Mají strie, celulitidu i kila navíc

Nedokonalosti už není potřeba maskovat. Na britský maloobchodní řetězec Marks & Spencer se totiž snesla vlna chvály a uznání za to, že zveřejnil propagační snímky, na nichž se objevily “opravdové ženy” různého věku, barvy pleti i typu postavy. Úspěch kampaně tak dokazuje, že reklamu na spodní prádlo nemusí ani u světoznámých značek dělat jen dokonalé modelky a vyretušované celebrity. Co na opěvované fotografie říkáte vy?

Plus size modelky už v dnešní době nejsou žádnou novinkou. Ale také rozhodně není pravidlem, aby se ženy se všemi svými nedokonalostmi objevovaly v reklamách známých světových značek. Natož v těch na spodní prádlo. Proto pokaždé, když se něco podobného stane, vyvolá to u veřejnosti bouřlivé reakce. Ve většině případů kladné, jako když nedávno legendární značka Victoria’s Secret oznámila, že mění své okřídlené modelky s perfektními křivkami za ženy s realistickými postavami.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený M&S (@marksandspencer)


A jinak tomu nebylo ani nyní, kdy britský maloobchodní řetězec Marks & Spencer zveřejnil na svém Instagramu snímky, na nichž jejich spodní prádlo propagují ženy, které rozhodně nejsou prototypem modelek, jež většinou podobnou úlohu zastávají. Oděvní firma se totiž rozhodla do své kampaně obsadit zástupkyně různých věkových skupin, barev pleti i typů postav. Kožní skvrny, strie i další přirozené rysy na tělech žen navíc nebyly vůbec upraveny. „Všem nám jde především o výběr a důvěru, protože spodní prádlo, které povzbuzuje ženy, aby milovaly kůži, v níž žijí, vyrábíme už roky,” uvedli v příspěvku.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený M&S (@marksandspencer)


„Tenhle snímek mě téměř rozplakal štěstím. Jak krásné je sledovat skutečné ženy a vidět, že jsou krásné,” uvedla jedna z uživatelek Instagramu. „Ano!!! To je to, co chci, aby viděla moje dcera,” přidala se další. U příspěvku, který se líbí už téměř dvanácti tisícům lidí, se poté rozpoutala konverzace o tom, jak je důležité, že velké značky stále více dokazují, že obsazování různých typů modelek může být obrovskou inspirací pro “obyčejné ženy”.

Roční předplatné + dárek

Předplaťte si WHAT a my vám darujeme kousek té nejčistší přírody. Díky biOrganica.cz si užijete hýčkání aktivizující super-food maskou nebo pečující čokoládovou maskou z dílny britské 100% bio značky Inlight.

Lékařka Lucie Kalinová: Během života je velmi důležité chopit se všech...

Dream gap by se dal doslovně přeložit jako „propast mezi sny a realitou“. Představujeme vám tři výjimečné ženy, které nikdy nepřestaly věřit tomu, že...
Tipy na dárky od skin-tech značky FOREO, zdroj: Foreo

3 tipy na dárky, které zabodují u každého milovníka krásné pleti

Vzduch voní po sladkých perníčcích a svařeném víně, ulice zdobí tisíce světel. To znamená jediné – Vánoce jsou už skoro tady. A protože uplynulý...

Nejlepší světovou hračkou loňského roku byla vyhlášena Barbie. V nové řadě panenek najdete třeba i Kena na invalidním vozíku

Ikonická Barbie® byla vyhlášena nejlepší hračkou na světě pro rok 2020. Značka, která již mnoho let reprezentuje rozmanitost světa,...

Spisovatelka Alena Mornštajnová: Stát se spisovatelkou nebyl můj sen, byl to můj cíl

Dream gap by se dal doslovně přeložit jako „propast mezi sny a realitou“. Představujeme vám tři výjimečné ženy, které...

Emoční inteligence vám pomůže vybudovat pevnější vztahy a dosáhnout kariérních cílů. Naučte se s ní jednoduše pracovat

Díky nim milujeme a rozvíjíme přátelství. Hned vedle ale stojí za řadou rozvodů, hádek, výpovědí a možná i válek....
Zavří­t reklamu