Čtvrtek, 2 února, 2023
spot_img

Společnosti Avon se podařilo vysbírat sedm milionů korun na boj za zdravá prsa

Navzdory velkolepým plánům a přípravám jubilejního 20. ročníku Avon pochodu se největší charitativní akce zaměřená na boj proti rakovině prsu v České republice neuskutečnila. Avon však využil změn, které s sebou přinesla pandemie koronaviru, jako výzvu. Ve svém snažení nepolevil a předá 7 000 000 korun na pomoc onkologickým pacientkám.

Výjimečná situace, která postihla celý svět, změnila od základů životy každého z nás. Avon v České a Slovenské republice se rozhodl během první vlny koronaviru zareagovat formou darování 3,5 tuny hygienických potřeb pro nejzranitelnější skupiny, mezi které patří i onkologické pacientky. Právě ony jsou totiž pro kosmetickou společnost prioritou, neboť se dlouhodobě angažuje v boji za zdravá prsa. V rámci projektu Avon za zdravá prsa společnost doposud podpořila částkou 125 000 000 Kč hned několik neziskových organizací a jejich projekty, které se věnovaly širšímu povědomí o prevenci, diagnostice a léčbě onemocnění rakovinou prsu.

Trička od A Cup of Style

Jako každý rok stala hlavním symbolem pomoci charitativní trička. Ty letošní byly navrženy blogerským duem A Cup of Style. Sbírka probíhala od března a vrcholila říjnovou kampaní, jelikož říjen je mezinárodním měsícem boje proti rakovině prsu. Avon si vytyčil za cíl vysbírat co nejvíce možných financí a zároveň informovat o důležitost prevence a samovyšetření, a to také formou silné mediální kampaně, která proběhla ve dvou vlnách. Díky lidem, kteří věří v smysluplnost projektu, se v letošním roce prodalo téměř 28 000 těchto triček. Celková suma tedy sčítá zisk z jejich prodeje, podpory partnerů projektu a prodeje speciálních tří sad, kdy z každé prodané sady společnost přidala částku 20Kč na konto za zdravá prsa.

Během letošního roku měli také zákazníci možnost při svém nákupu či objednávce přispět na konto částkou 49Kč, 99kč nebo 199kč. Nakonec se tedy navzdory nepříznivé pandemické situaci podařilo vysbírat neuvěřitelnou sumu 7 milionů korun. „Avon je součástí životů žen po celém světě a našim závazkem vůči nim je starat se o jejich zdraví a bezpečnost. Pomoc a podpora žen v nelehkých situacích, ať už zdravotních, sociálních či ekonomických, je nejen naším cílem, ale i posláním. Věříme, že spolu dokážeme vytvořit z našeho světa mnohem lepší místo pro život. Projekt Avon za zdravá prsa je jedním z našich nejvýznamnějších charitativních projektů a vážíme si každého, kdo v něj věří tak pevně, jako my,“ uvedla Karina Takovenko, generální ředitelka Avon Česká republika, Slovenko, Ukrajina a Gruzie.

Roční předplatné + dárek

Předplaťte si WHAT a my vám darujeme kousek té nejčistší přírody. Díky biOrganica.cz si užijete hýčkání aktivizující super-food maskou nebo pečující čokoládovou maskou z dílny britské 100% bio značky Inlight.

Vychází 31. ledna

S výukou finanční gramotnosti je třeba začít od útlého věku, tvrdí...

Ačkoli si české děti podle průzkumů finanční gramotnosti nestojí špatně, není rozhodně výjimkou, že žáci základních škol netuší, jakou hodnotu mají předměty, které vlastní,...

Světové módní značky ve válce s pandemií. Šijí roušky a vyrábí...

Že se v těžkých chvílích dokáže veřejnost spojit, pomáhat si a projevit solidaritu i vstřícnost jsme už měli šanci vidět snad ve všech zemích...

Tip na netradiční DIY věnce: Sami si vyzkoušejte, jak se vije radost

Martina Malá se ke květinám přimkla v době, kdy cítila vyhoření. Hrátky s květinami a větvičkami jí pomáhaly se zklidnit. Tak vznikla květinová značka Uvila radost.

Muzeum místo lihovaru nebo rezidence z továrny na šunku: Nejpovedenější přestavby zchátralých industriálních budov

Otázka konverze zchátralých industriálních budov pro nové účely není v soudobé architektuře ničím novým. Mnoho fantastických přestaveb se týká...

Design z Vysočiny inspirovaný Středomořím a Skandinávií

Karolína Stryková je ilustrátorka a grafička, která se svým mužem Teodorikem Menšlem založila značku In August Company. Inspiraci často čerpají na cestách, hlavně u moře.
Vychází 31. ledna
Zavří­t reklamu