Pantene si jako tvář pro japonské spotřebitele svých produktů zvolilo roční, extrémně vlasatou holčičku.
Ten, kdo byl tedy až do dnešního dne přesvědčený, že zářit v kampani na světoznámé šampony může pouze pěkně stavěná mladá modelka, bude po zhlédnutí jejich propagačních materiálů asi hodně překvapený.
Chanco ale rozhodně není jen tak nějaké obyčejné mimino. Během roku svého života už totiž na Instagramu nasbírala skoro čtyři sta tisíc sledujících a každá její fotografie má desítky obdivných komentářů. A proč to všechno? Samozřejmě kvůli jejím vlasům. Ty svým množstvím i délkou vzbudily obrovskou pozornost už v prvních dnech po jejím narození. Není tak divu, že si ji značka vlasové kosmetiky Pantene našla a obsadila ji jako hlavní tvář zatím poslední japonské kampaně. Kromě nádherné kštice, z níž prý sálá síla osobnosti, děvčátko zaujalo vedení známé firmy i vnitřní krásou a charakterovými rysy. Vedle Chanco s hustými černými vlasy, na něž je podle její matky receptem neustálé česání a klidný životní styl, tak vypadá oblíbená televizní tvář Sato Kondo, ležící na jednom z propagačních snímků vedle ní, jako céčková celebrita.Jaký ohlas budou mít nové produkty Pantene, si ještě počkáme. Jisté ale je, že výběr obsazení do reklamního videa s názvem „The Hairy Tale“ má podle reakcí na internetu rozhodně celosvětový úspěch.