Sobota, 9 prosince, 2023
spot_img

Tváří Pantene se stala roční hvězda Instagramu

Pantene si jako tvář pro japonské spotřebitele svých produktů zvolilo roční, extrémně vlasatou holčičku.

Ten, kdo byl tedy až do dnešního dne přesvědčený, že zářit v kampani na světoznámé šampony může pouze pěkně stavěná mladá modelka, bude po zhlédnutí jejich propagačních materiálů asi hodně překvapený.

Chanco ale rozhodně není jen tak nějaké obyčejné mimino. Během roku svého života už totiž na Instagramu nasbírala skoro čtyři sta tisíc sledujících a každá její fotografie má desítky obdivných komentářů. A proč to všechno? Samozřejmě kvůli jejím vlasům. Ty svým množstvím i délkou vzbudily obrovskou pozornost už v prvních dnech po jejím narození. Není tak divu, že si ji značka vlasové kosmetiky Pantene našla a obsadila ji jako hlavní tvář zatím poslední japonské kampaně. Kromě nádherné kštice, z níž prý sálá síla osobnosti, děvčátko zaujalo vedení známé firmy i vnitřní krásou a charakterovými rysy. Vedle Chanco s hustými černými vlasy, na něž je podle její matky receptem neustálé česání a klidný životní styl, tak vypadá oblíbená televizní tvář Sato Kondo, ležící na jednom z propagačních snímků vedle ní, jako céčková celebrita.Jaký ohlas budou mít nové produkty Pantene, si ještě počkáme. Jisté ale je, že výběr obsazení do reklamního videa s názvem „The Hairy Tale“ má podle reakcí na internetu rozhodně celosvětový úspěch.

Vychází 28. listopadu

Lékařka Lucie Kalinová: Během života je velmi důležité chopit se všech...

Dream gap by se dal doslovně přeložit jako „propast mezi sny a realitou“. Představujeme vám tři výjimečné ženy, které nikdy nepřestaly věřit tomu, že...

Gwyneth Paltrow i Rihanna: Celebrity a jejich kosmetika šetrná k pleti...

Slavné osobnosti mají vlastní beauty značky, které nejsou jen líbivé, ale překvapí kvalitou a někdy i cenou. A co víc, nabízejí veganské a netoxické složení.

Kosmetické produkty s nejlepším poměrem cena / výkon

Inflace dává české společnosti zabrat, v poslední době všichni mnohem víc šetříme. WHAT pro vás vybral kosmetiku, ze které získáte maximum. Zajímá nás udržitelné složení a důraz dáváme na multifunkčnost. Protože méně je více. I v kosmetice. Jeden produkt občas nahradí tři.

Mateřská škola budoucnosti, která u dětí rozvíjí kreativitu, hravost a psychiku

Podle analytického indexu se z celého Česka žije nejlépe lidem v Říčanech, a to už několik let v řadě. Vítězná šňůra asi jen tak neskončí, protože k moderním vymoženostem města se přidala i nová mateřská školka od architekta Davida Krause.

„Rusové také milují své děti.“ Sting přezpíval svůj song z období studené války, aby podpořil Ukrajinu

Britský zpěvák a skladatel vydal písničku Russians v roce 1985 a nyní aktuální verše jako „Nic takového jako vítězná válka neexistuje...“ zpívá znovu. Výtěžek věnuje na pomoc Ukrajině.
Zavří­t reklamu