Úterý, 6 června, 2023
spot_img

Salon Popper Prague: Síla tradice i odkaz první republiky

Salon Popper Prague je dámský krejčovský salon, jenž navazuje na prvorepublikový podnik, který provozovali předci nynější majitelky Evy Matějkové. Ta chce především podtrhnout jedinečnost každé ženy a zákaznicím nabídnout alternativu prémiových konfekčních značek.

„Chtěla jsem najít způsob, jak pomoci ženám, které potřebují formální oblečení ke své práci, ale nevyberou si z běžné konfekce,“ prozrazuje Eva, která po škole necelé dva roky pracovala a studovala ve Skotsku. V Praze pak nastoupila do Seznamu, kde byla manažerkou obchodního týmu a poté platformy Sklik. Její touha ale byla postavit se na vlastní nohy, navázat na rodinnou tradici a pracovat s kvalitními a různorodými materiály.

Salon Popper Prague
foto: Lucie Robinson
Jak to všechno začalo?
Salon Popper Prague navazuje na prvorepublikový podnik, který provozovali předci právě nynější majitelky Evy Matějkové. „Hitem jsou třeba bílá košile na míru s monogramem nebo široké kalhoty ve stylu 30. let minulého století. Ovšem plníme všechna přání našich zákaznic. Už se šily svatební šaty, kašmírové kabátky i dětské hedvábné šaty na křtiny. Naším velkým přáním je, že když se někdo skvěle oblečené ženy zeptá, u koho šije, tak madam odpoví: „No přece v Popper Prague,“ sní majitelka Eva.
 
Salon Popper Prague
foto: Lucie Robinson

V salonu se snaží podtrhnout jedinečnost každé ženy. A tak se šije oblečení na míru postavě i osobnímu vkusu. Používají se výhradně kvalitní materiály bez příměsí a většinu látek si sami tkají. „Na košile používáme pouze stoprocentní bavlnu, tedy bez jakýchkoli příměsí. Košile na míru je střižená přesně podle tvaru těla konkrétní ženy. Může být tedy ušitá i ze stoprocentní bavlny bez elastanu.

 

 

Dále používáme stoprocentní přírodní vlnu Popper, kterou si sami tkáme. Ta je také úplně bez příměsí a je základem pro všechna naše saka,“ prozrazuje majitelka.

Salon Popper Prague
foto: Lucie Robinson

Vrací se tak ke kořenům krejčovského řemesla, k poctivé ruční práci a k odkazu první republiky, kdy jsme jako Československo patřili ke světové oděvnické špičce. Kolekce salonu je složená ze základních kousků společenské a byznys módy, které se mezi sebou dají výborně kombinovat. Salon sloužící výhradně dámám se zaměřuje především na módu ve stylu business chic a módu formální či společenskou. V salonu Popper Prague tak pořídíte dokonalý základ vašeho šatníku, který pak můžete doplňovat podle příležitosti

 
Kde salon hledat?
Salon Popper Prague najdete na stejném místě, na kterém býval už téměř před sto lety. Je to na pražském Novém Městě na rohu Vodičkovy a Navrátilovy ulice. Když sem vstoupíte z rušného centra, rázem se přenesete do klidného a příjemného prostředí, kde zapomenete na shon běžného dne. Elegantní a zároveň pohodlné modely ze špičkových přírodních materiálů ocení zvláště ženy, které se nesmíří s oblečením z běžných řetězců, jenž ne vždy sedí.
 
Salon Popper Prague
foto: Lucie Robinson
Vychází 29. května

Lékařka Lucie Kalinová: Během života je velmi důležité chopit se všech...

Dream gap by se dal doslovně přeložit jako „propast mezi sny a realitou“. Představujeme vám tři výjimečné ženy, které nikdy nepřestaly věřit tomu, že...

Pozitivní myšlení vám pomůže přelstít vlastní mozek. Poradíme, jak na to

Určitě si o mně myslí, že ji nemám ráda. Ten pohovor se mi nepovede, cítím to v kostech. Nikdy nebudu mít dostatek peněz. Asi...

Pozitivní covídka: Do Prčic!

Life koučka Erika Bach začala psát v době covidu povídky, aby sobě i ostatním zlepšila náladu. Každý měsíc si na našich stránkách můžete přečíst jednu z jejích pozitivních covídek, jak je nazvala.

Tip na dárek, který potěší každého

Přemýšlíte, co speciálního dát letos blízkým? Darujte jim odpočinek v podobě pečujících masáží inspirovaných lákavou exotikou Thajska, Bali a...

Norové přišli s účinným receptem na dobrou náladu. Skrývá se pod pojmem friluftsliv

Díky free-luftz-liv (takhle se to pravděpodobně čte), si lidé v severských zemích udržují dobrou náladu. Na termín poukázal už...
Zavří­t reklamu