Pátek, 18 září, 2020

L’Oréal vyvíjí inovativní lahvičky z rostlinných vláken

Do obalových řešení bez škodlivých vlivů na životnímu prostředí se naplno pustila společnost L’Oréal, která se už nějakou dobu zaměřuje i na výrobu k přírodě šetrné kosmetiky. Nyní přichází s převratnou novinkou: lahvičkou vyrobenou z rostlinných vláken. Výsledek projektu představuje další krok na cestě k úplné eliminaci nežádoucích vlivů jejich výrobků na životní prostředí.

 

Foto: archiv společnosti

Závazek hledat alternativní řešení obalových materiálů, které by byly šetrnější k životnímu prostředí, bere L´Oréal vážně. Asi i proto před více než rokem spojila firma síly se společností BillerudKorsnäs a společně vytvořili vůbec první lahvičku z rostlinných vláken. Dnes je L´Oréal členem společenství Paper Bottle Society založeného Paper Bottle Company – Paboco. Dánská společnost Paboco nalezla šetrný způsob, jak při výrobě lahví nahradit plast rostlinnými vlákny získanými z obnovitelných zdrojů.

Společenství odborníků oddaných péči o planetu

S cílem zrychlit vývoj inovativních obalových materiálů a využívat špičkové znalosti odborníků pak společnost Paboco navázala spolupráci s dalšími důležitými průmyslovými hráči, mimo jiné i se společnosti L’Oréal, která v tomto společenství působí od jeho počátku a je zde jediným zástupcem kosmetického průmyslu.          

„Chceme-li urychlit transformaci směrem k udržitelnosti i v našem odvětví, je klíčovým krokem k nalezení přelomových řešení a jejich rozsáhlému nasazení v praxi spolupráce s dalšími odborníky z průmyslu a dodavateli. Papírová láhev představuje skvělou příležitost pro větší rozšíření ekologicky šetrných obalů a již od počátku naší spolupráce jsme považovali za důležité, abychom tento pokrokový vynález začali využívat i v oblasti kosmetiky,“ řekl Philippe Thuvien, ředitel pro obaly a vývoj ve společnosti L’Oréal, která hodlá obalové materiály vyrábět z recyklovatelných materiálů biologického původu. Nová lahvička přitom prý bude vyhovovat stejně náročným standardům a požadavkům na kvalitu a spokojenost spotřebitelů, jako její předchůdci. První takové lahvičky se objeví u produktů značek La Roche-Posay a Kiehl’s a na spotřebitelském trhu je můžete čekat v roce 2021.

The new Volvo XC60

Volvo XC60: Láska na první pohled, nebo postupné zamilovávání?

Do redakce se nám dostalo na zkoušku Volvo XC60 B4 mild-hybrid. A tak jsme si řekli, že testování pojmeme trošku jinak. A to z...

Rouška je pohromou pro pleť. Zjistěte, jak o namáhanou pokožku správně...

Náš vzhled již nějaký čas dostává nový rozměr – rouška se stala naší každodenní součástí a vypadá to, že se jí jen tak nezbavíme....

Osvěžující sprcha během topických dní: Namíchejte si vlastní ledové čaje i alkoholické koktejly

Tropické dny se blíží a s nimi i chvíle, kdy ani schovaní ve stínu nestíháte utírat pot z nejrůznějších...

Příroda má lék na všechno: Zázračné bylinné směsi, které vás postaví na nohy

Mnohdy při prvních příznacích nachlazení sáhneme raději než po bylinkách po farmakách. A to je škoda. Vzpomeňte si na...
Zavří­t reklamu