Pátek, 27 května, 2022
spot_img

L’Oréal vyvíjí inovativní lahvičky z rostlinných vláken

Do obalových řešení bez škodlivých vlivů na životnímu prostředí se naplno pustila společnost L’Oréal, která se už nějakou dobu zaměřuje i na výrobu k přírodě šetrné kosmetiky. Nyní přichází s převratnou novinkou: lahvičkou vyrobenou z rostlinných vláken. Výsledek projektu představuje další krok na cestě k úplné eliminaci nežádoucích vlivů jejich výrobků na životní prostředí.

 

Foto: archiv společnosti

Závazek hledat alternativní řešení obalových materiálů, které by byly šetrnější k životnímu prostředí, bere L´Oréal vážně. Asi i proto před více než rokem spojila firma síly se společností BillerudKorsnäs a společně vytvořili vůbec první lahvičku z rostlinných vláken. Dnes je L´Oréal členem společenství Paper Bottle Society založeného Paper Bottle Company – Paboco. Dánská společnost Paboco nalezla šetrný způsob, jak při výrobě lahví nahradit plast rostlinnými vlákny získanými z obnovitelných zdrojů.

Společenství odborníků oddaných péči o planetu

S cílem zrychlit vývoj inovativních obalových materiálů a využívat špičkové znalosti odborníků pak společnost Paboco navázala spolupráci s dalšími důležitými průmyslovými hráči, mimo jiné i se společnosti L’Oréal, která v tomto společenství působí od jeho počátku a je zde jediným zástupcem kosmetického průmyslu.          

„Chceme-li urychlit transformaci směrem k udržitelnosti i v našem odvětví, je klíčovým krokem k nalezení přelomových řešení a jejich rozsáhlému nasazení v praxi spolupráce s dalšími odborníky z průmyslu a dodavateli. Papírová láhev představuje skvělou příležitost pro větší rozšíření ekologicky šetrných obalů a již od počátku naší spolupráce jsme považovali za důležité, abychom tento pokrokový vynález začali využívat i v oblasti kosmetiky,“ řekl Philippe Thuvien, ředitel pro obaly a vývoj ve společnosti L’Oréal, která hodlá obalové materiály vyrábět z recyklovatelných materiálů biologického původu. Nová lahvička přitom prý bude vyhovovat stejně náročným standardům a požadavkům na kvalitu a spokojenost spotřebitelů, jako její předchůdci. První takové lahvičky se objeví u produktů značek La Roche-Posay a Kiehl’s a na spotřebitelském trhu je můžete čekat v roce 2021.

Roční předplatné + dárek

Předplaťte si WHAT a my vám darujeme kousek té nejčistší přírody. Díky biOrganica.cz si užijete hýčkání aktivizující super-food maskou nebo pečující čokoládovou maskou z dílny britské 100% bio značky Inlight.

Lékařka Lucie Kalinová: Během života je velmi důležité chopit se všech...

Dream gap by se dal doslovně přeložit jako „propast mezi sny a realitou“. Představujeme vám tři výjimečné ženy, které nikdy nepřestaly věřit tomu, že...

Z jogurtu do kosmetiky: Probiotika dokáží s vaší pletí zázraky

Když jsem byla malá, u moře jsem si spálila ramena. Starostlivá maminka přispěchala a měla hned řešení: na kůži mi nanesla vychlazený bílý jogurt,...

David Beckham svůj Instagram půjčil ukrajinské lékařce, aby ukázala realitu v ostřelované porodnici

Na Instagramu ho sleduje přes 71,6 milionů lidí. Většinou obdivují Beckhamův styl, jeho tetování, děti nebo fotky z cest....

Víte, kdo šije vaše oblečení? Podívejte se, jak uspěly velké módní značky v žebříčku transparentnosti

Víte, kdo šije oblečení, které nosíte, nebo kde se na ten stylový letní top shání materiál? A jak moc...

Jak úspěšně ztratit partnera: Zjistěte, co může stát váš vztah „život“

Víme, co bychom měli dělat a jak se správně ve vztahu chovat. Bohužel nám nikdy nikdo neřekl, co nedělat...
Zavří­t reklamu