Pátek, 2 června, 2023
spot_img

L’Oréal vyvíjí inovativní lahvičky z rostlinných vláken

Do obalových řešení bez škodlivých vlivů na životnímu prostředí se naplno pustila společnost L’Oréal, která se už nějakou dobu zaměřuje i na výrobu k přírodě šetrné kosmetiky. Nyní přichází s převratnou novinkou: lahvičkou vyrobenou z rostlinných vláken. Výsledek projektu představuje další krok na cestě k úplné eliminaci nežádoucích vlivů jejich výrobků na životní prostředí.

 

Foto: archiv společnosti

Závazek hledat alternativní řešení obalových materiálů, které by byly šetrnější k životnímu prostředí, bere L´Oréal vážně. Asi i proto před více než rokem spojila firma síly se společností BillerudKorsnäs a společně vytvořili vůbec první lahvičku z rostlinných vláken. Dnes je L´Oréal členem společenství Paper Bottle Society založeného Paper Bottle Company – Paboco. Dánská společnost Paboco nalezla šetrný způsob, jak při výrobě lahví nahradit plast rostlinnými vlákny získanými z obnovitelných zdrojů.

Společenství odborníků oddaných péči o planetu

S cílem zrychlit vývoj inovativních obalových materiálů a využívat špičkové znalosti odborníků pak společnost Paboco navázala spolupráci s dalšími důležitými průmyslovými hráči, mimo jiné i se společnosti L’Oréal, která v tomto společenství působí od jeho počátku a je zde jediným zástupcem kosmetického průmyslu.          

„Chceme-li urychlit transformaci směrem k udržitelnosti i v našem odvětví, je klíčovým krokem k nalezení přelomových řešení a jejich rozsáhlému nasazení v praxi spolupráce s dalšími odborníky z průmyslu a dodavateli. Papírová láhev představuje skvělou příležitost pro větší rozšíření ekologicky šetrných obalů a již od počátku naší spolupráce jsme považovali za důležité, abychom tento pokrokový vynález začali využívat i v oblasti kosmetiky,“ řekl Philippe Thuvien, ředitel pro obaly a vývoj ve společnosti L’Oréal, která hodlá obalové materiály vyrábět z recyklovatelných materiálů biologického původu. Nová lahvička přitom prý bude vyhovovat stejně náročným standardům a požadavkům na kvalitu a spokojenost spotřebitelů, jako její předchůdci. První takové lahvičky se objeví u produktů značek La Roche-Posay a Kiehl’s a na spotřebitelském trhu je můžete čekat v roce 2021.

Vychází 29. května

Lékařka Lucie Kalinová: Během života je velmi důležité chopit se všech...

Dream gap by se dal doslovně přeložit jako „propast mezi sny a realitou“. Představujeme vám tři výjimečné ženy, které nikdy nepřestaly věřit tomu, že...

Když vlasy volají SOS: Jak oživit vlasy po zimě a čím...

Podrážděná pokožka, zvýšená tvorba lupů, elektrizující účes bez objemu a lesku. Zimní mrazivé měsíce se na našem vzhledu umí hodně nepříjemně podepsat. Stejně jako naše pleť i vlasy potřebují speciální péči.

Když vaše pleť stárne rychleji než vy aneb Nikdy není příliš brzy na anti-age péči

Proč ještě nepoužíváte krém na oči? Právě na očích se obvykle projevují první známky stárnutí. A nejsou to jenom...

Jana Zielinski: Každý večer si připomínám věci, za které jsem vděčná

Festival Designblok pořádá již 24. rokem. Původně malou akci pro několik firem postupně proměnila v největší přehlídku designu ve střední a východní Evropě. Přesto v její práci rutinu ani stereotyp nehledejte. „Když jsem byla mladší, každý rok jsem tajně doufala, že letos už něco půjde samo. Ale postupně zjišťuji, že taková situace asi nikdy nenastane,“ směje se neúnavná propagátorka designu Jana Zielinski.

Sexy herečka i extravagantní šéfredaktor. Transgender osobnosti vládnou Instagramu

Konverzace o lidské sexualitě nebo nespokojenosti s pohlavím, s nímž jsme se narodili, už dávno není tabu. Nikoho tak...
Zavří­t reklamu