Domů BEAUTY L’Oréal vyvíjí inovativní lahvičky z rostlinných vláken

L’Oréal vyvíjí inovativní lahvičky z rostlinných vláken

Do obalových řešení bez škodlivých vlivů na životnímu prostředí se naplno pustila společnost L’Oréal, která se už nějakou dobu zaměřuje i na výrobu k přírodě šetrné kosmetiky. Nyní přichází s převratnou novinkou: lahvičkou vyrobenou z rostlinných vláken. Výsledek projektu představuje další krok na cestě k úplné eliminaci nežádoucích vlivů jejich výrobků na životní prostředí.

 

Foto: archiv společnosti

Závazek hledat alternativní řešení obalových materiálů, které by byly šetrnější k životnímu prostředí, bere L´Oréal vážně. Asi i proto před více než rokem spojila firma síly se společností BillerudKorsnäs a společně vytvořili vůbec první lahvičku z rostlinných vláken. Dnes je L´Oréal členem společenství Paper Bottle Society založeného Paper Bottle Company – Paboco. Dánská společnost Paboco nalezla šetrný způsob, jak při výrobě lahví nahradit plast rostlinnými vlákny získanými z obnovitelných zdrojů.

Společenství odborníků oddaných péči o planetu

S cílem zrychlit vývoj inovativních obalových materiálů a využívat špičkové znalosti odborníků pak společnost Paboco navázala spolupráci s dalšími důležitými průmyslovými hráči, mimo jiné i se společnosti L’Oréal, která v tomto společenství působí od jeho počátku a je zde jediným zástupcem kosmetického průmyslu.          

„Chceme-li urychlit transformaci směrem k udržitelnosti i v našem odvětví, je klíčovým krokem k nalezení přelomových řešení a jejich rozsáhlému nasazení v praxi spolupráce s dalšími odborníky z průmyslu a dodavateli. Papírová láhev představuje skvělou příležitost pro větší rozšíření ekologicky šetrných obalů a již od počátku naší spolupráce jsme považovali za důležité, abychom tento pokrokový vynález začali využívat i v oblasti kosmetiky,“ řekl Philippe Thuvien, ředitel pro obaly a vývoj ve společnosti L’Oréal, která hodlá obalové materiály vyrábět z recyklovatelných materiálů biologického původu. Nová lahvička přitom prý bude vyhovovat stejně náročným standardům a požadavkům na kvalitu a spokojenost spotřebitelů, jako její předchůdci. První takové lahvičky se objeví u produktů značek La Roche-Posay a Kiehl’s a na spotřebitelském trhu je můžete čekat v roce 2021.

Vyzkoušejte limitku od Lancôme a mějte šmrnc jako Chiara Ferragni

Kráska Chiara Ferragni je podle Forbesu nejvýznamnější módní influencerkou. Má vlastní panenku Barbie, úspěšný obchod a objevila se i na titulce Vogue....

Využijte síly svého nitra během lunárního cyklu. Poradíme, jak na to

Uvnitř ženského těla se ukrývá zakódovaná moc a schopnosti, které se během měsíčního cyklu mění. Proměňuje se náš zrak, sluch, kterativita, spiritualita, sexualita, orientace...

IKEA staví udržitelný architektonický skvost

Žádná parkovací místa a desítky stromů přímo na budově. V rakouské metropoli brzy vyroste nová prodejna společnosti IKEA a...

Provazy a nože. Emma Smetana v novince Over ukazuje, čeho je schopný zamilovaný psychopat

V kufru auta leží spoutaný partner Emmy Smetany, která mu o chvíli později uprostřed pouště na kapotě...

9 tipů, jak se chovat ekologičtěji v běžném životě

Abyste pomohli „uzdravit“ planetu, nemusíte hned jezdit vlastnoručně čistit oceány a ani zakládat dobrovolnické organizace. Bohatě postačí,...
Zavří­t reklamu