Středa, 15 července, 2020

Česká značka ROJI v sobě mísí ženskost, sílu i eleganci

Česká módní značka ROJI v úchvatných prostorách Kaiserštějnského paláce představila kolekci pro podzim a zimu 2019/ 2020. Pro inspiraci si návrhářka značky zašla ke třem významným ženám české i zahraniční módní scény, Haně Podolské, Marlen Dietrich a Audrey Hepburn. Každá z nich významně ovlivnila tehdejší uvažování společnosti, a to jak svou osobností, tak stylem oblékání, a každá z nich se tak svým způsobem odráží v současné tvorbě návrhářky Jitky Ročňové.

Česká módní značka, za kterou stojí mladá designérka Jitka Ročňová, byla založena v roce 2017 z úcty k tradičnímu krejčovskému řemeslu s cílem přinášet oděvy, které na českém trhu chyběly. Produkty ROJI vznikají z vysoce kvalitních materiálů vyráběných v Itálii a Londýně. Nadaná návrhářka, která se rozhodla vstoupit do nejistého světa módního průmyslu, protože chtěla dělat věci jinak, a více než dva roky mu věnuje celé své srdce a čas, dokázala do každého modelu vtisknout ženskost i pořádnou dávku umělecké vize.

Kolekce FW 2019/2020

Nová kolekce, která učarovala snad každému návštěvníkovi přehlídky, se skládá z nadčasových kousků, jenž jsou propracovány do posledního detailu. Značka ROJI respektuje anatomii těla, záleží jí na každém milimetru, každý detail při střihu na látky kličkuje, klopy na kabátu a saku ručně pikýruje, nic není lepené, ale všívané. V kolekci lze najít klasické ženské siluety, jednoduché linie i originální prvky. Vyzařuje z ní ženskost, síla, odhodlání a přirozenost. Použity byly nejkvalitnější materiály, jako je 100% hedvábí, kašmír a vlna, které jsou zároveň stěžejními pilíři značky ROJI již od jejího vzniku v roce 2017. 

Všechny linie jsou laděny do zemitých podzimních barev a neutrálních tónů, jako je hnědá, karamelová, hořčicová, bordó, černá a béžová, které taktéž vystihují povahu značky. Součástí kolekce se stalo několik siluet, které se svým provedením vrací ke kořenům dámské módy, kdy se ženy oblékaly s určitou grácií, nechávaly prostor fantazii, a i přestože byly modely více zahalené, byly stále šik a sexy. 

Část oděvů vznikla ve spolupráci s českým malířem Milanem Sodomou, a jsou tak výsledkem propojení módy, umění a ženské elegance. Sama návrhářka o této spolupráci říká: „Milana Sodomu jsem ke spolupráci vyzvala proto, že se zabývá ženskou tematikou. Klade důraz na to, aby ženy byly ženami a ve společnosti bylo víc ženské energie. A o to stejné usiluji i já. Přeji si, aby se dámy mohly oblékat žensky, cítily se dobře a vyzařovalo z nich sebevědomí.” 

Terezie Vodička Kovalová pro GWC

Terezie Vodička Kovalová v rouše Evině vzkazuje, že nahota není hřích....

Mladá česká značka streetwearového oblečení Girls Without Clothes přiložila ruku k dílu. V době pandemie, kdy je neustálý nedostatek roušek, začala vytvářet vlastní. Část...
Festival Open House Praha

Festival Open House Praha otevře dveře šetrných budov

Pokud jste milovníky architektury, rozhodně byste si neměli nechat ujít festival Open House Praha. Ten se v naší metropoli uskuteční 18. a...

Značka Malai a doplňky z „kokosové kůže” sklízí úspěchy

Designérka Zuzana Gombošová vyrábí pod vlastní značkou Malai produkty z takzvané kokosové kůže. Není divu, že materiál...

Tváří Pantene se stala roční hvězda Instagramu

Pantene si jako tvář pro japonské spotřebitele svých produktů zvolilo roční, extrémně vlasatou holčičku. Ten, kdo byl tedy až do...

Petra Hlaváčková: Prales nám dává možnost prožít, že vše je vzájemně propojeno

Po první benefiční akci Forest.ink koupili čeští ochránci přírody v ekvádorské Amazonii první pozemky. Nyní vrací tamní krajinu do...
Zavří­t reklamu