Domů what NEWS?! Česká značka ROJI v sobě mísí ženskost, sílu i eleganci

Česká značka ROJI v sobě mísí ženskost, sílu i eleganci

Česká módní značka ROJI v úchvatných prostorách Kaiserštějnského paláce představila kolekci pro podzim a zimu 2019/ 2020. Pro inspiraci si návrhářka značky zašla ke třem významným ženám české i zahraniční módní scény, Haně Podolské, Marlen Dietrich a Audrey Hepburn. Každá z nich významně ovlivnila tehdejší uvažování společnosti, a to jak svou osobností, tak stylem oblékání, a každá z nich se tak svým způsobem odráží v současné tvorbě návrhářky Jitky Ročňové.

Česká módní značka, za kterou stojí mladá designérka Jitka Ročňová, byla založena v roce 2017 z úcty k tradičnímu krejčovskému řemeslu s cílem přinášet oděvy, které na českém trhu chyběly. Produkty ROJI vznikají z vysoce kvalitních materiálů vyráběných v Itálii a Londýně. Nadaná návrhářka, která se rozhodla vstoupit do nejistého světa módního průmyslu, protože chtěla dělat věci jinak, a více než dva roky mu věnuje celé své srdce a čas, dokázala do každého modelu vtisknout ženskost i pořádnou dávku umělecké vize.

Kolekce FW 2019/2020

Nová kolekce, která učarovala snad každému návštěvníkovi přehlídky, se skládá z nadčasových kousků, jenž jsou propracovány do posledního detailu. Značka ROJI respektuje anatomii těla, záleží jí na každém milimetru, každý detail při střihu na látky kličkuje, klopy na kabátu a saku ručně pikýruje, nic není lepené, ale všívané. V kolekci lze najít klasické ženské siluety, jednoduché linie i originální prvky. Vyzařuje z ní ženskost, síla, odhodlání a přirozenost. Použity byly nejkvalitnější materiály, jako je 100% hedvábí, kašmír a vlna, které jsou zároveň stěžejními pilíři značky ROJI již od jejího vzniku v roce 2017. 

Všechny linie jsou laděny do zemitých podzimních barev a neutrálních tónů, jako je hnědá, karamelová, hořčicová, bordó, černá a béžová, které taktéž vystihují povahu značky. Součástí kolekce se stalo několik siluet, které se svým provedením vrací ke kořenům dámské módy, kdy se ženy oblékaly s určitou grácií, nechávaly prostor fantazii, a i přestože byly modely více zahalené, byly stále šik a sexy. 

Část oděvů vznikla ve spolupráci s českým malířem Milanem Sodomou, a jsou tak výsledkem propojení módy, umění a ženské elegance. Sama návrhářka o této spolupráci říká: „Milana Sodomu jsem ke spolupráci vyzvala proto, že se zabývá ženskou tematikou. Klade důraz na to, aby ženy byly ženami a ve společnosti bylo víc ženské energie. A o to stejné usiluji i já. Přeji si, aby se dámy mohly oblékat žensky, cítily se dobře a vyzařovalo z nich sebevědomí.” 

- Reklama -

Vyzkoušejte limitku od Lancôme a mějte šmrnc jako Chiara Ferragni

Kráska Chiara Ferragni je podle Forbesu nejvýznamnější módní influencerkou. Má vlastní panenku Barbie, úspěšný obchod a objevila...

Bílá vrána: Gurmánské zážitky okořeněné pomocí mentálně postiženým

Už přes pět let je v pražské ulici Ve Smečkách podnik, který pomáhá lidem s mentálním postižením začlenit se...

Green Beauty Market: Cesta k přirozené kráse

Máme štěstí, že největší evropský pop up market zaměřený na kvalitní přírodní kosmetiku se koná zrovna v Čechách. Dostanou...