Pátek, 2 června, 2023
spot_img

Česká značka ROJI v sobě mísí ženskost, sílu i eleganci

Česká módní značka ROJI v úchvatných prostorách Kaiserštějnského paláce představila kolekci pro podzim a zimu 2019/ 2020. Pro inspiraci si návrhářka značky zašla ke třem významným ženám české i zahraniční módní scény, Haně Podolské, Marlen Dietrich a Audrey Hepburn. Každá z nich významně ovlivnila tehdejší uvažování společnosti, a to jak svou osobností, tak stylem oblékání, a každá z nich se tak svým způsobem odráží v současné tvorbě návrhářky Jitky Ročňové.

Česká módní značka, za kterou stojí mladá designérka Jitka Ročňová, byla založena v roce 2017 z úcty k tradičnímu krejčovskému řemeslu s cílem přinášet oděvy, které na českém trhu chyběly. Produkty ROJI vznikají z vysoce kvalitních materiálů vyráběných v Itálii a Londýně. Nadaná návrhářka, která se rozhodla vstoupit do nejistého světa módního průmyslu, protože chtěla dělat věci jinak, a více než dva roky mu věnuje celé své srdce a čas, dokázala do každého modelu vtisknout ženskost i pořádnou dávku umělecké vize.

Kolekce FW 2019/2020

Nová kolekce, která učarovala snad každému návštěvníkovi přehlídky, se skládá z nadčasových kousků, jenž jsou propracovány do posledního detailu. Značka ROJI respektuje anatomii těla, záleží jí na každém milimetru, každý detail při střihu na látky kličkuje, klopy na kabátu a saku ručně pikýruje, nic není lepené, ale všívané. V kolekci lze najít klasické ženské siluety, jednoduché linie i originální prvky. Vyzařuje z ní ženskost, síla, odhodlání a přirozenost. Použity byly nejkvalitnější materiály, jako je 100% hedvábí, kašmír a vlna, které jsou zároveň stěžejními pilíři značky ROJI již od jejího vzniku v roce 2017. 

Všechny linie jsou laděny do zemitých podzimních barev a neutrálních tónů, jako je hnědá, karamelová, hořčicová, bordó, černá a béžová, které taktéž vystihují povahu značky. Součástí kolekce se stalo několik siluet, které se svým provedením vrací ke kořenům dámské módy, kdy se ženy oblékaly s určitou grácií, nechávaly prostor fantazii, a i přestože byly modely více zahalené, byly stále šik a sexy. 

Část oděvů vznikla ve spolupráci s českým malířem Milanem Sodomou, a jsou tak výsledkem propojení módy, umění a ženské elegance. Sama návrhářka o této spolupráci říká: „Milana Sodomu jsem ke spolupráci vyzvala proto, že se zabývá ženskou tematikou. Klade důraz na to, aby ženy byly ženami a ve společnosti bylo víc ženské energie. A o to stejné usiluji i já. Přeji si, aby se dámy mohly oblékat žensky, cítily se dobře a vyzařovalo z nich sebevědomí.” 

Roční předplatné + dárek

Předplaťte si WHAT a my vám darujeme kousek té nejčistší přírody. Díky biOrganica.cz si užijete hýčkání aktivizující super-food maskou nebo pečující čokoládovou maskou z dílny britské 100% bio značky Inlight.

Vychází 29. května

S výukou finanční gramotnosti je třeba začít od útlého věku, tvrdí...

Ačkoli si české děti podle průzkumů finanční gramotnosti nestojí špatně, není rozhodně výjimkou, že žáci základních škol netuší, jakou hodnotu mají předměty, které vlastní,...

Zdraví ve skořápce: Vyzkoušejte originální recepty z ořechů a poznejte jejich...

Působí v těle protizánětlivě, podporují správnou funkci trávicího traktu, snižují cholesterol a poradí si i s pocuchanou nervovou soustavou. Pusťte si do kuchyně ořechy,...

Festival 4 + 4 dny v pohybu láká na Vladimira 518 nebo stanování ve městě

Ve čtvrtek 11. května začíná festival 4 + 4 dny v pohybu, který každý rok vnáší život v podobě výstav, koncertů či přednášek do opuštěných budov. Konal se v továrních halách, ale i v zoo nebo v kanalizační čističce. Letos zpřístupní bývalou golfovou halu, kterou čeká demolice.

Ester Geislerová: Humor je nejsofistikovanější projev smutku

Jak Ester správně představit? Herečka, moderátorka, vizuální umělkyně, návrhářka, renesanční žena? To poslední bude nejlepší. Taky máma dvojčat, sestra...

Veronika Arichteva: Na rovinu přiznávám, že mám botox

Herečka a členka trojice 3v1 Veronika Arichteva prožívá šťastné období, daří se jí v soukromí i v práci. Prý...
Vychází 29. května
Zavří­t reklamu