Středa, 25 listopadu, 2020

Česká značka ROJI v sobě mísí ženskost, sílu i eleganci

Česká módní značka ROJI v úchvatných prostorách Kaiserštějnského paláce představila kolekci pro podzim a zimu 2019/ 2020. Pro inspiraci si návrhářka značky zašla ke třem významným ženám české i zahraniční módní scény, Haně Podolské, Marlen Dietrich a Audrey Hepburn. Každá z nich významně ovlivnila tehdejší uvažování společnosti, a to jak svou osobností, tak stylem oblékání, a každá z nich se tak svým způsobem odráží v současné tvorbě návrhářky Jitky Ročňové.

Česká módní značka, za kterou stojí mladá designérka Jitka Ročňová, byla založena v roce 2017 z úcty k tradičnímu krejčovskému řemeslu s cílem přinášet oděvy, které na českém trhu chyběly. Produkty ROJI vznikají z vysoce kvalitních materiálů vyráběných v Itálii a Londýně. Nadaná návrhářka, která se rozhodla vstoupit do nejistého světa módního průmyslu, protože chtěla dělat věci jinak, a více než dva roky mu věnuje celé své srdce a čas, dokázala do každého modelu vtisknout ženskost i pořádnou dávku umělecké vize.

Kolekce FW 2019/2020

Nová kolekce, která učarovala snad každému návštěvníkovi přehlídky, se skládá z nadčasových kousků, jenž jsou propracovány do posledního detailu. Značka ROJI respektuje anatomii těla, záleží jí na každém milimetru, každý detail při střihu na látky kličkuje, klopy na kabátu a saku ručně pikýruje, nic není lepené, ale všívané. V kolekci lze najít klasické ženské siluety, jednoduché linie i originální prvky. Vyzařuje z ní ženskost, síla, odhodlání a přirozenost. Použity byly nejkvalitnější materiály, jako je 100% hedvábí, kašmír a vlna, které jsou zároveň stěžejními pilíři značky ROJI již od jejího vzniku v roce 2017. 

Všechny linie jsou laděny do zemitých podzimních barev a neutrálních tónů, jako je hnědá, karamelová, hořčicová, bordó, černá a béžová, které taktéž vystihují povahu značky. Součástí kolekce se stalo několik siluet, které se svým provedením vrací ke kořenům dámské módy, kdy se ženy oblékaly s určitou grácií, nechávaly prostor fantazii, a i přestože byly modely více zahalené, byly stále šik a sexy. 

Část oděvů vznikla ve spolupráci s českým malířem Milanem Sodomou, a jsou tak výsledkem propojení módy, umění a ženské elegance. Sama návrhářka o této spolupráci říká: „Milana Sodomu jsem ke spolupráci vyzvala proto, že se zabývá ženskou tematikou. Klade důraz na to, aby ženy byly ženami a ve společnosti bylo víc ženské energie. A o to stejné usiluji i já. Přeji si, aby se dámy mohly oblékat žensky, cítily se dobře a vyzařovalo z nich sebevědomí.” 

S výukou finanční gramotnosti je třeba začít od útlého věku, tvrdí...

Ačkoli si české děti podle průzkumů finanční gramotnosti nestojí špatně, není rozhodně výjimkou, že žáci základních škol netuší, jakou hodnotu mají předměty, které vlastní,...
Victoria Beckham

Victoria Beckham ohlásila vlastní kosmetickou značku

Britská módní ikona Victoria Beckham chce prý ženám dopřát jen tu nejkvalitnější péči o zevnějšek i nitro. Proto se rozhodla vyjít na trh s...

Cestování je už dnes určitý status, kterým se lidé potřebují chlubit na sociálních sítích, říká zpěvák Albert Černý

 Talentovaný zpěvák Albert Černý, který už za svou kariéru posbíral několik Cen Anděl i srdcí fanynek, nám prozradil, co...

Tak to bylo: Silné životní příběhy seniorů otisknuté do porcelánu 

Koncentrační tábory, smrt dcery, bezstarostné dětství i neuvěřitelná síla vyrovnat se s nepřízní osudu a chuť žít naplno. To...

Designové roušky s natištěným obličejem zvládnou odemykat telefony

Roušky se staly v posledních týdnech velkým tématem. Šijí je umělci, návrháři i velké firmy. Můžete vidět zajímavé kousky ...
Zavří­t reklamu