Zabouchnuté klíče, vyplavená koupelna, sršni na verandě nebo viry v počítači? Všechny tyhle nečekané trable všedních dnů dokáže rychle a jednoduše vyřešit asistenční služba k pojištění majetku.
Je to jako naschvál. Zrovna spěcháte do práce, v rychlosti za sebou zavřete dveře a klíče zůstanou samozřejmě uvnitř. Jste nemocní, těšíte se na víkend v teplé posteli, chcete si uvařit čaj a najednou zásuvka nebezpečně zajiskří a byt se propadne do temnoty. Nebo se právě vracíte z dovolené a pode dveřmi zlověstně vykukuje kaluž vody, která tam nemá co dělat. Co teď? A kde vůbec rychle sehnat řemeslníka nebo opraváře, který pro vás nebude mít první volný termín až za tři týdny?
Takové nepředvídatelné nehody dokážou pěkně znepříjemnit den a ještě k tomu nemile provětrat peněženku. Pokud máte sjednané pojištění majetku, můžete si ušetřit nervy i peníze. Asistenční služba k pojištění majetku u pojišťovny Kooperativa totiž nabízí rychlé řešení nouzových situací zdarma.
Živly, trubky, zloději
Kooperativě a jejím zkušenostem můžete věřit. Spravuje cca 4 miliony smluv pro 2,5 milionu klientů a ročně se postará o několik set tisíc pojistných událostí. „Za rok 2022 naši likvidátoři vyřešili 652 566 pojistných událostí a klientům jsme vyplatili 25,39 miliardy Kč. To znamená, že každý pracovní den jsme průměrně zpracovali téměř 2 600 pojistných událostí a klientům vyplatili 100 milionů Kč,“ zhodnotil loňský rok Martin Laur, člen představenstva zodpovědný za likvidace pojistných událostí. Nejvíce pojistných událostí řešili likvidátoři Kooperativy ze životního a úrazového pojištění. Druhé nejčastější byly škody v rámci pojištění motorových vozidel.
Dalších 137 tisíc pojistných událostí se týkalo právě pojištění majetku a klienti Kooperativy za ně vyinkasovali 4,07 miliardy Kč. Co je nejčastěji potrápilo? Vichřice či bouřky, ale také prasklé vodovodní trubky. „Nejvíce škod našim klientům způsobily živly, problémy s vodoinstalací a v neposlední řadě i zloději. Také proto jsme v roce 2017 do pojištění majetku občanů zahrnuli i asistenční služby. Příkladně k prasklému vodovodnímu potrubí dnes klientům zajistíme instalatéra do dvou hodin,“ doplňuje Jiří Cita, ředitel Centra likvidace pojistných událostí neživotního pojištění.
Komplexní pomoc
Jak to funguje? Při sjednání pojištění majetku Prima získáváte nárok na asistenci v případě nouzových situací, tedy havárií nebo poruch, které významně omezují užívání vaší nemovitosti nebo domácnosti (což může být i chata). Můžete se spolehnout na to, že vám Kooperativa sežene elektrikáře, instalatéra, plynaře, topenáře, sklenáře, zámečníka, kominíka nebo pokrývače a proplatí jeho služby do výše 5000 Kč v rámci jednoho zásahu. A to klidně několikrát do roka, počet totiž není nijak omezen. Zajistí vám také deratizaci, dezinsekci nebo někoho na odchyt včelího roje či likvidaci sršního hnízda. Zaplacení už ovšem bude na vás.
Pokud byste si přáli pokrýt z pojištění i tyto služby, sjednejte si pojištění majetku Komfort. V rámci něho se také navyšuje limit u výše zmíněných služeb na 10 000 Kč. Můžete také počítat s ostrahou pojištěného majetku. Navíc vám proplatí třeba i pozáruční opravu spotřebičů nebo pomohou s IT problémy, například s obnovou dat, což je k nezaplacení. Součástí je též cykloasistence při nehodě nebo poruše kola. A nabízí se také psychologická pomoc.
Vše potřebné včetně kontaktů a informací, jak si pojištění sjednat, najdete na stránkách Kooperativy.