Sobota, 28 května, 2022
spot_img

Malý ochránce od Janji Prokić

Peří a oko jako symboly ochrany jsou hlavními motivy kolekce Homa české designérky Janji Prokić.

„Při sbírání inspirace mě oslovila papuánská kultura a symbol oka, který byl často přítomný na jejich maskách. V naší kultuře navíc vnímáme oko jako ochranu před zlými duchy,“ říká Janja.

Součástí kolekce Homa jsou nejen drobné šperky, ale i nepřehlédnutelné solitérní klenoty s velkými drahými kameny, jako jsou ruženín, rubín či olivín.

„Přála bych si, aby šperk vnímali lidé, kteří ho budou nosit, jako svého malého ochránce, který jim pomůže překonávat nepříjemné situace,“ dodává designérka.

www.janjaprokic.com

archiv Janja Prokić
archiv Janji Prokić

Roční předplatné + dárek

Předplaťte si WHAT a my vám darujeme kousek té nejčistší přírody. Díky biOrganica.cz si užijete hýčkání aktivizující super-food maskou nebo pečující čokoládovou maskou z dílny britské 100% bio značky Inlight.

S výukou finanční gramotnosti je třeba začít od útlého věku, tvrdí...

Ačkoli si české děti podle průzkumů finanční gramotnosti nestojí špatně, není rozhodně výjimkou, že žáci základních škol netuší, jakou hodnotu mají předměty, které vlastní,...

Silvestr ve společnosti 23 osobitých zpěvaček a jejich hudebních vzorů

Giudi, Tonya Graves, Never Sol, Amelie Siba, Emma Smetana nebo Monika Načeva na jednom pódiu? Ale prosím, jak si račte přát! Pokud vám stačí,...

Prádlo ve tvaru dinosaura a salát jako pes. Helga Stentzel ve své tvorbě oživuje všední předměty

V Londýně usazená umělkyně fotí věci, které nám denně bez povšimnutí procházejí rukama, v hravých souvislostech. Jejím posledním dílem je košile ve tvaru holubice míru na podporu Ukrajiny.

Krása ukrytá v kalhotkách

Dokonalý vzhled nezná hranic. Dávno už se neřeší, že věk může prozradit jen povislá kůže na krku. Nyní se...

Dopřejte si jarní nálož vitaminů s Imunity & Detox Booster Shakes

Přemýšlíte nad tím, jak udělat co nejvíc pro své zdraví, jak efektivně podpořit imunitu, a navíc ještě naplno nastartovat...
Zavří­t reklamu