Pátek, 18 září, 2020

Luxusní péče Oribe a vlasový mág Livermor v hlavní roli kadeřnické show

Luxusní americká vlasová péče Oribe, která se už léta drží na pomyslném Olympu mezi profesionálními kadeřníky, vlasovými stylisty, přehlídkovými moly i obálkami módních časopisů, v sobě snoubí ty nejúčinnější přírodní výtažky se špičkovou technologií. Přesvědčit se o tom mohli všichni, kteří měli příležitost navštívit jedinečnou kadeřnickou show charismatického vlasového mága Adama Livermora, jenž přijel předvést své umění až z New Yorku.

Foto: Archiv události

Adam Livermor patří mezi nejlepší kadeřnické stylisty světa, je členem Oribe Hair Care Education Teamu a řadí se k nejžádanějším školitelům ve svém oboru. Své vlasy si od něj nechaly hýčkat takové hvězdy jako čokoládová kráska Naomi Campbell, Meg Ryan, Cher, Tilda Swintonová, Molly Simsová nebo Jake Gyllenhaal. V brněnském hotelu Barceló sledovala jeho výjimečné kadeřnické umění pozvaná odborná veřejnost, beauty blogeři a novináři lifestylových časopisů. Mezi pozvanými nechyběly také modelka Renata Langmannová a glamour influencerka Pavla Vrbová, které jsou velkými obdivovatelkami značky Oribe.

Kadeřník, který změnil svět 

Nyní právě  Oribe Hair Care představuje jedinečnou kolekci produktů vytvořenou jedním z nejvlivnějších světových kadeřníků. Loni zesnulý zakladatel značky Oribe Canales byl legendou, věhlasným kadeřníkem světových celebrit, a právě on jako první přišel i s nápadem výrazného účesu jako součásti módních přehlídek. Během více než třicetileté kariéry plné práce v zákulisí přehlídkových mol, stylingu hvězd a vedení luxusního salónu, definoval Oribe pojem módních vlasových trendů v dosud nevídaném měřítku. Dokázal, že kadeřník může být stejně velkou hvězdou jako módní návrhář, fotograf, či modelka. Jeho editorialy a kampaně plnily obálky i stránky časopisů, jako jsou Vogue, Elle, Allure nebo W Magazine.  Oribe stál i u stvoření supermodelek, jako Linda Evangelista, Naomi Campbell, Christy Turlington, Cindy Crawford a staral se o účesy Jennifer Lopez, Lady Gaga, Rihanny či celé rodiny Kardashian.

Revoluce v péči o vlasy

V roce 2008 pak představil Oribe světu svou vlastní značku péče a stylingu. No a způsobil doslova revoluci. Byla to totiž první ucelená řada opravdu luxusních produktů na vlasy inspirovaná nejlepší péčí o pleť. Do všech přípravků byla vložena jeho více než třicetiletá́ zkušenost s hledání těch nejlepších ingrediencí a kreativita při vytváření slavných účesů.  Před uvedením na trh je navíc každý “nový” přípravek vždy podroben důkladnému testování v backstagi při přípravě módních a vlasových editorialů, v luxusních salonech i za dveřmi šaten hollywoodských hvězd. Až pak se jeho tajemství vždy definitivně odhalí. Vlasová péče Oribe navíc neobsahuje parabeny, chlorid sodný či sulfáty. 

Pokud byste chtěli nějaký z jejich produktů vyzkoušet, podívejte se například zde: obchod.salononline.cz/oribe/gclid=CjwKCAjwmNzoBRBOEiwAr2V27UkJPvQaxrOMDePhqk_MalXuO6CU5xwp4htv8SVtxoTpyHiFnNdkhxoCsKAQAvD_BwE

S výukou finanční gramotnosti je třeba začít od útlého věku, tvrdí...

Ačkoli si české děti podle průzkumů finanční gramotnosti nestojí špatně, není rozhodně výjimkou, že žáci základních škol netuší, jakou hodnotu mají předměty, které vlastní,...
Festival Open House Praha

Festival Open House Praha otevře dveře šetrných budov

Pokud jste milovníky architektury, rozhodně byste si neměli nechat ujít festival Open House Praha. Ten se v naší metropoli uskuteční 18. a...

Cesty Lukáše Loskota: Organický život u protinožců

Lukáš Loskot  vybudoval velmi oblíbený concept store s niche parfémy a luxusní přírodní kosmetikou Ingredients. Je ale také vášnivý...

Jihotyrolské dožínky: Odskočte si na barevné slavnosti sklizně, kaštanů a vína

Víte, jak se v Jižním Tyrolsku slaví dožínky? Od českých oslav konce sklizně nás ve srovnání s...

Australští vědci přišli s přelomovým zjištěním. Ropné skvrny jdou čistit pomocí zajímavé kombinace ochlupení 

Jak efektivně a ekologicky čistit skvrny způsobené ropou? Na to už se dlouhou dobu snaží přijít desítky společností. Nový...
Zavří­t reklamu