Domů what NEWS?! Kosmetická společnost Natura & Co se zavázala k boji proti globálnímu oteplování

Kosmetická společnost Natura & Co se zavázala k boji proti globálnímu oteplování

Brazilská kosmetická společnost Natura & Co čítá značky jako Natura, Aesop a The Body Shop, které už v minulosti spojily své síly například s Greenpeace a začaly začleňovat takové přísady, aby pomohly zachránit brazilskou biodiverzitu. Nyní se společnost zavázala do roku 2050 dosáhnout nulových emisí. A dalších osmadvacet značek se přidalo. 

Zpráva hned několika známých společností o snaze dosáhnout nulových emisí je pozitivní reakcí na nedávné varování, kdy byly do médií zveřejněny informace výzkumu o hrozbách celosvětového nárůstu teploty. Zpráva podrobně uvádí, že oteplování Země by mohlo vyvolat nebezpečné počasí, jako jsou extrémně vysoké teploty, vyšší frekvence sucha a nevyhnutelná nestabilita ledového příkrovu, čímž se riskují životy mnohých arktických zvířat.

Spolupráce s Greenpeace

Brazilská kosmetická společnost Natura & Co, která je složená z populárních značek jako Natura, Aesop a The Body Shop, se ale o životní prostředí rozhodně nezačala zajímat až nyní. Například v roce 1986 se The Body Shop spojil se společností Greenpeace v aktivistické kampani „Zachraňte velryby“. V průběhu let začaly značky vyrábět produkty podle fair trade a postavily se proti jejich testování na zvířatech. Natura navíc začala začleňovat takové přísady do kosmetiky, aby pomohla zachovat brazilskou biodiverzitu. Právě společnost Natura & Co pak byla v roce 2013 certifikována jako společnost B Corp, což znamená, že splňuje nejvyšší standardy ověřené sociální a environmentální výkonnosti.

Klimatická krize

Není tak divu, že se kosmetický gigant nedávno připojil i ke kampani „Obchodní ambice za 1,5 ° C: Naše jediná budoucnost“, jejímž cílem je bojovat proti nárůstu globální teploty. Kosmetická skupina se tak nyní zavázala k tomu, že do roku 2050 dosáhne nulových emisí. Příjemným překvapením pak bylo, jak pozitivní odezvu kampaň vyvolala. Oslovila totiž dalších osmadvacet společností, jako jsou Unilever nebo Levi Strauss & Co. „Čelíme klimatické krizi. Musíme jednat rychle a naplánovat cestu k budoucnosti s nulovými emisemi uhlíku, “ řekl Christopher Davis, mezinárodní ředitel pro udržitelnost The Body Shop pro americký zpravodajský server. „Vysíláním těchto signálů společnosti ukazují vládám, že musí navýšit své plány v souladu s nejnovějšími studiemi o klimatu,“ uvedl pak Luis Alfonso de Alba, zvláštní vyslanec generálního tajemníka OSN. 

Potravinová intolerance může chutnat sladce. Upečte si lahodný cheesecake

Pokud nepatříte mezi ty, kteří by mohli bez problému sníst vše, na co mají zrovna chuť, nezoufejte. Potravinové alergie a intolerance vás nemusí omezovat...

Ručně vyráběné a organické dárky pod stromeček. Pořiďte je na prvním...

Dark but not Toxic, to je název prvního se série DARK Pop-up marketů, jehož tématem jsou organické ručně vyráběné netoxické přípravky a designové předměty....

Rapper Kanye West plánuje vyrábět udržitelné tenisky z řas

Americký rapper, který je známý svým obrovským talentem a ještě větší sebeláskou, se rozhodl, že jeho populární tenisky Yeezy,...

Sluchátka z hub a pavoučího hedvábí jako další krok k udržitelnější budoucnosti

Představte si, že byste si cestou do práce svoje oblíbené hitovky pouštěli do sluchátek, které jsou z...

Vyrazte si pročistit mysl a protáhnout tělo na Spring Yoga Day

Chtěli byste zažít jarní očistný rituál? Můžete. Jógové studio Yoga Movement ve spolupráci s učitelkou jógy Klárou...
Zavří­t reklamu