Pátek, 27 května, 2022
spot_img

Kosmetická společnost Natura & Co se zavázala k boji proti globálnímu oteplování

Brazilská kosmetická společnost Natura & Co čítá značky jako Natura, Aesop a The Body Shop, které už v minulosti spojily své síly například s Greenpeace a začaly začleňovat takové přísady, aby pomohly zachránit brazilskou biodiverzitu. Nyní se společnost zavázala do roku 2050 dosáhnout nulových emisí. A dalších osmadvacet značek se přidalo. 

Zpráva hned několika známých společností o snaze dosáhnout nulových emisí je pozitivní reakcí na nedávné varování, kdy byly do médií zveřejněny informace výzkumu o hrozbách celosvětového nárůstu teploty. Zpráva podrobně uvádí, že oteplování Země by mohlo vyvolat nebezpečné počasí, jako jsou extrémně vysoké teploty, vyšší frekvence sucha a nevyhnutelná nestabilita ledového příkrovu, čímž se riskují životy mnohých arktických zvířat.

Spolupráce s Greenpeace

Brazilská kosmetická společnost Natura & Co, která je složená z populárních značek jako Natura, Aesop a The Body Shop, se ale o životní prostředí rozhodně nezačala zajímat až nyní. Například v roce 1986 se The Body Shop spojil se společností Greenpeace v aktivistické kampani „Zachraňte velryby“. V průběhu let začaly značky vyrábět produkty podle fair trade a postavily se proti jejich testování na zvířatech. Natura navíc začala začleňovat takové přísady do kosmetiky, aby pomohla zachovat brazilskou biodiverzitu. Právě společnost Natura & Co pak byla v roce 2013 certifikována jako společnost B Corp, což znamená, že splňuje nejvyšší standardy ověřené sociální a environmentální výkonnosti.

Klimatická krize

Není tak divu, že se kosmetický gigant nedávno připojil i ke kampani „Obchodní ambice za 1,5 ° C: Naše jediná budoucnost“, jejímž cílem je bojovat proti nárůstu globální teploty. Kosmetická skupina se tak nyní zavázala k tomu, že do roku 2050 dosáhne nulových emisí. Příjemným překvapením pak bylo, jak pozitivní odezvu kampaň vyvolala. Oslovila totiž dalších osmadvacet společností, jako jsou Unilever nebo Levi Strauss & Co. „Čelíme klimatické krizi. Musíme jednat rychle a naplánovat cestu k budoucnosti s nulovými emisemi uhlíku, “ řekl Christopher Davis, mezinárodní ředitel pro udržitelnost The Body Shop pro americký zpravodajský server. „Vysíláním těchto signálů společnosti ukazují vládám, že musí navýšit své plány v souladu s nejnovějšími studiemi o klimatu,“ uvedl pak Luis Alfonso de Alba, zvláštní vyslanec generálního tajemníka OSN. 

Roční předplatné + dárek

Předplaťte si WHAT a my vám darujeme kousek té nejčistší přírody. Díky biOrganica.cz si užijete hýčkání aktivizující super-food maskou nebo pečující čokoládovou maskou z dílny britské 100% bio značky Inlight.

S výukou finanční gramotnosti je třeba začít od útlého věku, tvrdí...

Ačkoli si české děti podle průzkumů finanční gramotnosti nestojí špatně, není rozhodně výjimkou, že žáci základních škol netuší, jakou hodnotu mají předměty, které vlastní,...

Společnosti Avon se podařilo vysbírat sedm milionů korun na boj za...

Navzdory velkolepým plánům a přípravám jubilejního 20. ročníku Avon pochodu se největší charitativní akce zaměřená na boj proti rakovině prsu v České republice neuskutečnila....

Průměrně si koupíme dvacet a vyhodíme osm kilogramů oblečení za rok. Sestavte si sofistikovaný šatník, kterým se řídí nejstylovější lidé světa

Jaký vztah máte s tričkem, které dnes nosíte? Čím lépe a déle se znáte, tím by měla být vaše...

Velká vánoční soutěž pokračuje. Tentokrát můžete vyhrát pleťové sérum od Kiehl’s

Jelikož nás přepadla touha potěšit vás v této nelehké době, připravili jsme vánoční speciál, v němž můžete od 6....

V divadle NoD zavládne Logika chaosu

S novou divadelní sezonou přichází na prkna divadla NoD zcela nový počin uměleckého souboru RUN OPERUN. Opera zvaná Logika...
Zavří­t reklamu