Domů what NEWS?! Kosmetická společnost Natura & Co se zavázala k boji proti globálnímu oteplování

Kosmetická společnost Natura & Co se zavázala k boji proti globálnímu oteplování

Brazilská kosmetická společnost Natura & Co čítá značky jako Natura, Aesop a The Body Shop, které už v minulosti spojily své síly například s Greenpeace a začaly začleňovat takové přísady, aby pomohly zachránit brazilskou biodiverzitu. Nyní se společnost zavázala do roku 2050 dosáhnout nulových emisí. A dalších osmadvacet značek se přidalo. 

Zpráva hned několika známých společností o snaze dosáhnout nulových emisí je pozitivní reakcí na nedávné varování, kdy byly do médií zveřejněny informace výzkumu o hrozbách celosvětového nárůstu teploty. Zpráva podrobně uvádí, že oteplování Země by mohlo vyvolat nebezpečné počasí, jako jsou extrémně vysoké teploty, vyšší frekvence sucha a nevyhnutelná nestabilita ledového příkrovu, čímž se riskují životy mnohých arktických zvířat.

Spolupráce s Greenpeace

Brazilská kosmetická společnost Natura & Co, která je složená z populárních značek jako Natura, Aesop a The Body Shop, se ale o životní prostředí rozhodně nezačala zajímat až nyní. Například v roce 1986 se The Body Shop spojil se společností Greenpeace v aktivistické kampani „Zachraňte velryby“. V průběhu let začaly značky vyrábět produkty podle fair trade a postavily se proti jejich testování na zvířatech. Natura navíc začala začleňovat takové přísady do kosmetiky, aby pomohla zachovat brazilskou biodiverzitu. Právě společnost Natura & Co pak byla v roce 2013 certifikována jako společnost B Corp, což znamená, že splňuje nejvyšší standardy ověřené sociální a environmentální výkonnosti.

Klimatická krize

Není tak divu, že se kosmetický gigant nedávno připojil i ke kampani „Obchodní ambice za 1,5 ° C: Naše jediná budoucnost“, jejímž cílem je bojovat proti nárůstu globální teploty. Kosmetická skupina se tak nyní zavázala k tomu, že do roku 2050 dosáhne nulových emisí. Příjemným překvapením pak bylo, jak pozitivní odezvu kampaň vyvolala. Oslovila totiž dalších osmadvacet společností, jako jsou Unilever nebo Levi Strauss & Co. „Čelíme klimatické krizi. Musíme jednat rychle a naplánovat cestu k budoucnosti s nulovými emisemi uhlíku, “ řekl Christopher Davis, mezinárodní ředitel pro udržitelnost The Body Shop pro americký zpravodajský server. „Vysíláním těchto signálů společnosti ukazují vládám, že musí navýšit své plány v souladu s nejnovějšími studiemi o klimatu,“ uvedl pak Luis Alfonso de Alba, zvláštní vyslanec generálního tajemníka OSN. 

- Reklama -

Nové testování přileb má zvyšovat bezpečí cyklistů na silnicích

V rámci nového výzkumného projektu, jehož smyslem je zvýšit bezpečnost cyklistů na silnicích, své síly spojila automobilka Volvo Cars s předním švédským...

Zara hlásí zelenou

Jizvy, strie a kila navíc. Mothercare v kampani svlékl ženy po porodu

Britská společnost Mothercare specializující se na těhotenské výrobky a dětské zboží se rozhodla konečně prolomit tabu. Spustila...

V italské vesničce se odpadky mění na působivé modely

Frasso Sabino je malebná italská vesnička, v níž se většina obyvatel nadchla pro vyrábění oblečení a doplňků z odpadků...

Gwyneth Paltrow chystá pořad o kráse a zdravém životním stylu

Gwyneth Paltrow se během několika let stala z uznávané herečky také oblíbenou poradkyní v oblasti krásy a...