Sobota, 28 května, 2022
spot_img

Hvězdná Olivia Palermo a značka Karl Lagerfeld představily společnou kolekci

Influencerka, návrhářka, stylistka a pravidelná okupantka předních příček žebříčků nejlépe oblékaných žen světa Olivia Palermo už před časem ohlásila spolupráci se značkou nedávno zesnulého Karla Lagerfelda. Nyní je povedená kolekce univerzálních kousků venku a kombinace typického newyorského stylu s Lagerfeldovým elegantním pařížským rukopisem musí nadchnout snad každého. 

Spolupráce, která nadchla celý svět, byla oznámena v únorových dnech, těsně před smrtí pětaosmdesátiletého Karla Lagerfelda. „Chtěla jsem si pohrát s Karlovou ikonickou pařížskou klasikou a přidat svůj vlastní elektrizující a ženský otisk. Do každého modelu jsem tedy vložila zkušenosti a pocity z cest a různých kultur, jež jsem poznala,” vysvětlila pro americký deník Olivia Palermo, která je známá svými padnoucími pouzdrovými sukněmi a vysokými podpatky.

Forever Karl 

Hvězda, která má na Instagramu přes šest milionů sledujících a už dříve spolupracovala například se značkami jako Piaget, Banana Republic, Pretty Ballerinas, Aquazzura nebo Nordstrom, tedy kompletně vytvořila pět kousků, jenž odrážejí její newyorský rukopis, ale přitom dodržují francouzský šmrnc, na který si Lagerfeld potrpěl. Dalších čtyřiadvacet kusů z kolekce pak prošlo jejími úpravami. 

„Naše kolekce Podzim 2019 se zaměřuje především na univerzální šatník, jako například koženou motorkářskou bundu s nápisem Forever Karl nebo bílé rozpínací košile,” řekla Palermo s tím, že dále jsou v nabídce například kožené cyklistické kalhoty, kraťasy se saténovým lemováním, oblek na míru, technické legíny, sportovní podprsenka nebo trička se siluetami obou módních ikon. 

Vše je nyní k dispozici v obchodech Karl Lagerfeld, on-line na karl.com a OliviaPalermo.com, plus prostřednictvím prémiových velkoobchodních partnerů po celém světě. Na Instagramu pak všechny novinky můžete sledovat pod hashtagem #KarlxOlivia. 

Roční předplatné + dárek

Předplaťte si WHAT a my vám darujeme kousek té nejčistší přírody. Díky biOrganica.cz si užijete hýčkání aktivizující super-food maskou nebo pečující čokoládovou maskou z dílny britské 100% bio značky Inlight.

S výukou finanční gramotnosti je třeba začít od útlého věku, tvrdí...

Ačkoli si české děti podle průzkumů finanční gramotnosti nestojí špatně, není rozhodně výjimkou, že žáci základních škol netuší, jakou hodnotu mají předměty, které vlastní,...
Opalovací krém Water Soul Eco Sun Cream

Vybavte se na léto opalovacím krémem, co zabraňuje bělení korálových útesů

Zázrak, se kterým byste letos měli chytat bronz, se jmenuje Water Soul. Tenhle nový opalovací krém od luxusní italské značky totiž obsahuje přírodní...

Výsledky studentů klesají a ředitelé škol nejsou na profesi připraveni. Jak transformovat vzdělávání, prozradí youtuber Kovy i ministr Plaga

Pandemie zasáhla do všech oblastí našeho každodenního života. Znatelně se tak prohloubily i problémy ve vzdělávacím systému, který neodvratně...

Balení z korku a krabička z trávy. Propadněte kouzlu přírodních balzámů Kneipp

Zabalte své rty do balzámů,  které nejen nádherně voní, ale mají i stoprocentně přírodní složení. Například ty od značky...

Origami jako zrcadlo společnosti

Desítky nejrůznějších míst v Chile jsou zaplněny papírovými „lidmi” v životní velikosti. Umělec Claudio Acuña J. jimi chce donutit...
Zavří­t reklamu