Pátek, 2 června, 2023
spot_img

Hvězdná Olivia Palermo a značka Karl Lagerfeld představily společnou kolekci

Influencerka, návrhářka, stylistka a pravidelná okupantka předních příček žebříčků nejlépe oblékaných žen světa Olivia Palermo už před časem ohlásila spolupráci se značkou nedávno zesnulého Karla Lagerfelda. Nyní je povedená kolekce univerzálních kousků venku a kombinace typického newyorského stylu s Lagerfeldovým elegantním pařížským rukopisem musí nadchnout snad každého. 

Spolupráce, která nadchla celý svět, byla oznámena v únorových dnech, těsně před smrtí pětaosmdesátiletého Karla Lagerfelda. „Chtěla jsem si pohrát s Karlovou ikonickou pařížskou klasikou a přidat svůj vlastní elektrizující a ženský otisk. Do každého modelu jsem tedy vložila zkušenosti a pocity z cest a různých kultur, jež jsem poznala,” vysvětlila pro americký deník Olivia Palermo, která je známá svými padnoucími pouzdrovými sukněmi a vysokými podpatky.

Forever Karl 

Hvězda, která má na Instagramu přes šest milionů sledujících a už dříve spolupracovala například se značkami jako Piaget, Banana Republic, Pretty Ballerinas, Aquazzura nebo Nordstrom, tedy kompletně vytvořila pět kousků, jenž odrážejí její newyorský rukopis, ale přitom dodržují francouzský šmrnc, na který si Lagerfeld potrpěl. Dalších čtyřiadvacet kusů z kolekce pak prošlo jejími úpravami. 

„Naše kolekce Podzim 2019 se zaměřuje především na univerzální šatník, jako například koženou motorkářskou bundu s nápisem Forever Karl nebo bílé rozpínací košile,” řekla Palermo s tím, že dále jsou v nabídce například kožené cyklistické kalhoty, kraťasy se saténovým lemováním, oblek na míru, technické legíny, sportovní podprsenka nebo trička se siluetami obou módních ikon. 

Vše je nyní k dispozici v obchodech Karl Lagerfeld, on-line na karl.com a OliviaPalermo.com, plus prostřednictvím prémiových velkoobchodních partnerů po celém světě. Na Instagramu pak všechny novinky můžete sledovat pod hashtagem #KarlxOlivia. 

Roční předplatné + dárek

Předplaťte si WHAT a my vám darujeme kousek té nejčistší přírody. Díky biOrganica.cz si užijete hýčkání aktivizující super-food maskou nebo pečující čokoládovou maskou z dílny britské 100% bio značky Inlight.

Vychází 29. května

S výukou finanční gramotnosti je třeba začít od útlého věku, tvrdí...

Ačkoli si české děti podle průzkumů finanční gramotnosti nestojí špatně, není rozhodně výjimkou, že žáci základních škol netuší, jakou hodnotu mají předměty, které vlastní,...

Hrozí nám zánik? Dokument Civilizace zkoumá proměny a konce dávných kultur

Režisér Petr Horký a egyptolog Miroslav Bárta podnikli cestu kolem světa. Během sedmi let projeli třicet zemí a natočili „výpravnou reality show našeho vlastního kolapsu“. Jejich dokumentární film ve čtvrtek vstupuje do kin.

Internet se baví zmrzlými účesy. Bude to po otužování další trend?

V Kanadě uspořádali soutěž o nejzajímavější vlasové kreace vytvořené díky působení mrazu. Fotografie vítězů a dalších účastníků netradičního klání...

Průměrně si koupíme dvacet a vyhodíme osm kilogramů oblečení za rok. Sestavte si sofistikovaný šatník, kterým se řídí nejstylovější lidé světa

Jaký vztah máte s tričkem, které dnes nosíte? Čím lépe a déle se znáte, tím by měla být vaše...

Emma Smetana & Jordan Haj: První společný koncert byl „velkej punk“

Emma a Jordan dnes vypustili do éteru desku By Now a nový klip Higher. A protože je to jejich...
Vychází 29. května
Zavří­t reklamu