Úterý, 6 června, 2023
spot_img

Miliardář Janeček přichází s novou značkou konopné kosmetiky Canneff

O léčivých účincích konopí toho bylo napsáno už hodně, stejně jako o blahodárně působících kosmetických přípravcích obsahujících CBD. Není tak divu, že tahle oblast uchvátila i miliardáře Karla Janečka. Ten investoval do vzniku nové tuzemské kosmetické značky Canneff, která je vhodná i pro ženy s velmi citlivou pletí. Nabízí například denní krém, pleťový gel nebo tělové mléko.

Jak je známo, tak se miliardář a podnikatel Karel Janeček věnuje spoustě aktivitám a projektům. Jedním z těch nejnovějších je také zkoumání léčivých účinků konopí v kosmetickém průmyslu nebo lékařství, do kterého už investoval desítky milionů korun.

Karel Janeček
Foto: Instagram značky

Janeček před časem požádal chemika Jana Storcha z Ústavu chemických procesů Akademie věd České republiky, aby mu pomohl s extrakcí konopí a odstranil z něj psychotropní látky, což se podařilo a vznikla firma xMed21, kterou spoluvlastní právě Janeček. Ta pak oslovila další investory a vědce, což vedlo k založení společnosti CB21 Pharma, jež se začala zabývat vývojem nové kosmetické značky Canneff. Ta byla před několika dny uvedena na český trh.

„Naše jedinečné know-how spočívá v kombinaci kanabidiolů s dalšími aktivními látkami, které vybíráme ve spolupráci s odborníky podle nejmodernějších vědeckých poznatků. Jsme první na světě, komu se podařilo dosáhnout silných synergických efektů díky komplementárnímu účinku těchto látek,” uvádí Canneff na svých webových stránkách. 

Konopná kosmetika Canneff
Foto: Instagram značky

Regenerace i dokonalá hydratace

V první řadě kosmetiky Canneff najdete několik produktů určených pro obličej i celé tělo. Ať už jde o denní a noční krém, pleťový gel nebo tělové mléko, přípravky mají obrovské hydratační a regenerační účinky. „Při výrobě CBD kosmetiky totiž používáme unikátní technologie, které nám umožňují kombinovat kanabidiol také s dalšími aktivními látkami – například s kyselinou hyaluronovou, rostlinnými ceramidy a kmenovými buňkami, se skvalanem, čistými přírodními oleji a vitamíny. Vycházíme přitom ze studií, které prokazují blahodárný efekt těchto aktivních látek a také přesně stanovují jejich účinné množství při působení na lidskou pokožku,” uvádí společnost. 

Žádné psychoaktivní činky 

Pro ty, kteří by se snad děsili toho, že by po natření se krémem mohli být poněkud vláčnější a dezorientovanější, přinášíme uklidnění.Vědecký výzkum totiž vyzdvihuje potenciál CBD pro léčbu širokého spektra zdravotních stavů a je považován za bezpečný i ve vysokých dávkách. Nemusíte tak očekávat žádné psychoaktivní účinky, jako euforie nebo intoxikace. Kanabidiol je naopak vhodný pro každý typ pleti, dokáže aktivovat přirozené schopnosti buněk a vybízí je k regeneračnímu chování, což vede k celkovému omlazení pleti a jejímu zkvalitnění.

Pokud byste konopnou kosmetiku chtěli vyzkoušet, můžete ji zakoupit zde: https://www.canneff.com/

Vychází 29. května

Lékařka Lucie Kalinová: Během života je velmi důležité chopit se všech...

Dream gap by se dal doslovně přeložit jako „propast mezi sny a realitou“. Představujeme vám tři výjimečné ženy, které nikdy nepřestaly věřit tomu, že...

6 rad, jak vyzrát na podzimní úzkosti

Smutek, nervozita, podrážděnost, úbytek energie i přemýšlení o tom, zda se váš život ubírá tím správným směrem. To jsou podzimní úzkosti. Stavy, kterými podle...

Pozorování hvězd z luxusního kontejneru i chůze po kakaových slupkách: Zjistěte, co dalšího nabízí trend moderního chataření 

Že jsme národ chalupářů, je zřejmé nejen z neutuchající obliby stejnojmenného seriálu, ale i z toho, že nějaký ten...

Být asertivní neznamená útočit. Máme pár tipů, jak na to

Stát si za svým, umět se ozvat. V dnešní době poměrně nepostradatelná schopnost, kterou mnozí z nás stále mají potíže uvést do praxe. V tom, abychom se asertivně projevili, nám často brání zejména obavy z toho, že to, co cítíme, není správné.

Od kostýmků k teplákům. Jak pandemie a jiné dějinné události mění styl našeho oblékání?

Uplynulé dva roky přinesly do šatníků vítr a změnily naše módní návyky podobně jako třeba vynález kola, válka nebo...
Zavří­t reklamu