Herečka známá z televizních hitů jako Euforie nebo Bílý lotos okouzlila Giorgia Armaniho a stala se novou tváří jeho parfému My Way.
„Na Sydney mě okamžitě zaujala její energie a neotřelost, které čiší z jejího nádherného, upřímného úsměvu. Má odhodlání a talent a je jednou z nejvšestrannějších a nejpoutavějších mladých hereček současnosti. Díky tomu všemu dokonale ztělesňuje ducha My Way: svobodnou a opravdovou ženskost,“ uvedl v tiskové zprávě Giorgio Armani. Sydney, která dokonale vystihuje moderní a elegantní ženskost vůní My Way, představuje novinku My Way Parfum. Tato květinová a dřevitá pudrová vůně se vyznačuje kontrastem mezi zářivým, šťavnatým tónem nočního hyacintu a majestátním modrým kosatcem bledým. Flakon parfému My Way Parfum, stejně jako flakony všech vůní této řady, je opětovně doplnitelný.
Pětadvacetiletá Američanka stála před kamerou už ve dvanácti a od té doby se objevovala v řadě filmů a seriálů (například Hrdinové nebo 90210: Nová generace), výrazněji do diváckého povědomí se ovšem zapsala až v roce 2018. Tehdy dostala na obrazovkách prostor ve větších rolích – v druhé řadě televizního hitu Příběh služebnice a v napínavém seriálu Ostré předměty. Poté následoval drsný seriál Euforie o náročném dospívání současných teenagerů, který jí vynesl první nominaci na cenu Emmy. Druhou jí pak přihrála postava Olivie v dalším úspěšném seriálu Bílý lotos. Časopis Time ji v roce 2022 zařadil na seznam vlivných mladých osobností z celého světa TIME100 Next List. V příštím roce Sydney čeká třetí řada Euforie nebo titulní role v remaku slavné sci-fi Barbarella.
A také u Armaniho bude mít víc práce. Kromě vůně My Way se stane tváří make-upu Giorgio Armani. Rozšíří tak skupinu ambasadorek a ambasadorů Armani Beauty, do níž patří třeba herečky Cate Blanchett nebo Tessa Thompson.
![](https://www.whatnews.cz/wp-content/uploads/2023/01/GA_2023-My-Way-Parfum_Sydney-Sweeney_Beauty-Visual-4_CMJN.jpg)
Vizuály kampaně od italského módního fotografa Daria Catellaniho, které se veřejnosti představily dnes, doplní na konci ledna reklamní spot, za nímž stojí talentovaný mladý německý režisér Jonas Lindstroem.